Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Ennå er det ikke minusgrader, men kaldt er det. Min lille tulle på 1,5 år bruker et lag med ull i barnehagen og en joggebukse. Men når det blir skikkelig kaldt, bør de da ha et lag til med ull? Eller fleece? Eller blir det for mye inne i barnehagen? Jeg er førstegangs, så det er mye rart jeg lurer på
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Inne i barnehagen hos oss løper alle rundt i ullundertøy inne på vinteren. Er godt og varmt inne, samt at de har vannbåren varme i gulvene. Fleece eller ull synes jeg høres veldig varmt ut.. bruker hun det når hun er inne hjemme da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå