Gå til innhold

En ull-fersking :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ennå er det ikke minusgrader, men kaldt er det. Min lille tulle på 1,5 år bruker et lag med ull i barnehagen og en joggebukse. Men når det blir skikkelig kaldt, bør de da ha et lag til med ull? Eller fleece? Eller blir det for mye inne i barnehagen?

 

Jeg er førstegangs, så det er mye rart jeg lurer på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne i barnehagen hos oss løper alle rundt i ullundertøy inne på vinteren. Er godt og varmt inne, samt at de har vannbåren varme i gulvene. Fleece eller ull synes jeg høres veldig varmt ut.. bruker hun det når hun er inne hjemme da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...