Gå til innhold

Jeg er så drittlei av blonder og kritthvite hjem!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finnes det i heletatt noen interiørblogger som har en litt mer klassisk, moderne, kontrast, stram stil?? Er så møkkalei chabby chich, slitte møbler, loppis og gud vet hva. Ingen som kjøper interiør på butikker lengre?

 

Hvilken stil har du hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

=) Har du noen tips om noe i samme stil kanskje? Vi holder på å bygge så det blir nok litt i gata der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villaminde.blogspot.com

 

er i grunn bare de to jeg leser, for syns resten av interiørverden har tatt helt av med ihjelslitte møbler :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal ta en titt =) Du får følge med på bloggen min etterhvert som vi blir ferdig; villawikan.blogspot.com =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en moderne stil, stål, eik, plast og glass. Vi har mye hvite ting og møbler, men vi har ikke blonder, men heller ikke en minimalistisk stram stil.

Lever etter en filosofi om at jeg skal like alle tingene, og at de skal passe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke blogger var det disse to "villa minde" og "villa krogh" skilte seg så markant fra når det gjaldt interiør stil?

 

De var jo typiske shabby-chic-balndet-med-moderne-og-landstil,-loppis-og-slitte-møbler-store-duske-daske-lysekorner blogger som det florerer av for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer herskapelig stil over de bloggene, samt litt kontraster i hjemmet.. Liker igrunn bare ''hallen'' og kjøkkeninnredningen til villavonkrogh, og kjøkkenet og badene til villaminde. Kresen sa du, men liker i hvertfall noe der :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje jeg skal starte en? Jeg har en stram og fargerik stil. Ingen border, lite dill og mørke vegger. Det er en helt annen ro i en stue med mørke vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det! Kjedelig at alle blogger er shabby chic. I alle butikker ser man bare hvitt, begynner å bli kjedelig nå. Det var fint og kult for tre år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...