Gå til innhold

Brødfjøl fra sparkjøp med metallskål... Hva er skåla til???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja fin fjøl :P Men det er oppsamling for smulene under, ikke sant, blir jo bare teit å flytte de til skåla ettrpå :P Tenkte det kanskje var til smør, men det blir jo fullt av smuler oppi der også..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da vet jeg søren klype ikke :P Å ha smør der blir klin true jeg. Men kanskje det kan brukes til å ha frø oppi ser? Sånn i tilfelle en vil ha mer frø på skiva?? :P Eller andre tørre ting en kan kaste på skiva, eller kanskje det kan stå en liten busk med noe urter der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du er ihvertfall kreativ, det skal du ha, takk for tips, jeg får sikkert god bruk for skåla nå :P

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt som er produsert er veldig gjennomtenkt eller utprøvd før produksjon. Så jeg satser på at det er til smør ja.

Nystekt brød, hvitløksmør og fjøla rett på bordet som en forrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo sende mail til dem og spørre.. og kansje gi et tips at de kunne skrevet på mer informasjon om den skåla:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan du ikke kan ha sett skåla tidligere jeg?

 

Før jeg gikk inn på linken så tenkte jeg at skåla sikkert var til avskjær og forskjellig, men siden fjøla tydligvis er ment mest på brød så aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noe slit fant jeg ut at skåla kalles for "tapenade dish".

 

Altså er det en slags dip der man skal dyppe brødet i denne provencalske blandingen bestående av oliven, kapers, ansjos og oliven olje.

Så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæo, takk for svar. Men tviler den blir brukt til det :P

 

Når det gjelder det at jeg ikke så skåla, så var det at jeg skynda meg å putte noen ekstra ting i handlekurven etter at jeg hadde funnet det jeg egentlig skulle ha. Gidda jo ikke studere en brødfjøl - en brødfjøl er en brødjøl (trodde jeg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...