Gå til innhold

Dere som har offshore menn/ eller er mye alene eller alene alltid...er dere redde å være alene i huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på natta?

skummelt? jeg er blitt litt redd i det siste, mørkt og stygt vær...synes ikke det er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne nok ikke vært nordsjøfrue om jeg var husredd nei:)

 

Eneste gangen jeg har vært SKIKKELIG redd, var da vi fikk en flaggermus inn i huset!!! Men ellers syns jeg det er koselig når det stormer og rusker skikkelig i huset - helst vil jeg at strømmen går også, da blir det skikkelig kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboern min er ikke offshore, men jobber endel netter, bryr meg ike om å være alene i huset vårt nå, men der vi bodde før likte jeg meg ikke... er også litt spent på åssen det blir med 2 barn alene på natta, ihvertfall den første tiden med nyfødt baby,, om det tordner eller er dårlig vær kan jeg fort bli litt skremt, men har alliert meg med mamma og pappa så de kommer om det blir for ille.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.19

 

hjelpes, hadde strømmen godt her så hadde jeg tatt bilen og barna med med meg og dratt til mamma:))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke redd. Men skal tilstå at jeg har alle dørene låst, og går ikke engang ut med søpla på kveldstid (særlig ikke når det er mørkt). Men når jeg er inne, så er jeg ikke redd. Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...