Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hadde det for et par år siden, og ble bra etter en stund, men føler fortsatt at jeg lett kan bli "sjøsyk" på en måte. Er det flere som har hatt det slik? Det gjelder enkle ting som å bare snurre rundt, dytte i fart i husken på barnehagen osv.. Blir ikke direkte svimmel, men kjenner det i magen, og blir kvalm. Er dette normalt etter krystallsyken? Blir man noen gang bedre igjen?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Det er jo ikke sikkert du er blit frisk. Sjekk med fysioterapeut,det er mange nye behandlingsformer for krystallsyken nå
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 ja.. ble firsk etter 6 mndr. Til tider var jeg så svimmel at jeg måtte krype for å ikke falle. Legens råd var å bokstavelig talt KASTE seg ned i sofaen for å slå/riste løs krystallene.. Mannen min ble frisk etter 3 mndr
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har det på samme måten - merker det særlig etter fly-/båtturer, eller å gå i operaen hvor gulvene er skrå i garderoben (hehe) Ellers merker jeg at jeg blir dårligere når jeg har vært ute i skarp kulde og kommer inn i varmen - syns det hjelper veldig med (puse)ørevarmere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå