Gå til innhold

Serieorgasmer... får dere det til? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg skulle ønske jeg klarte! Med vibrator får jeg lett orgasme, men de varer jo så kort. Blir nødt å vente en liten stund før jeg gjør det en gang til.

 

Er det noen av dere som får serieorgasmer, og hva er tipset for å få det til? :) Jeg er veldig avslappet og tar meg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh.... Å ja, det har jeg hatt, mange ganger!

 

Jeg har en fantastisk mann! Men hva han gjør? Spør meg ikke - jeg bare nyter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg gjør det alene jeg da :P Har vel aldri fått orgasme med noen mann noen gang.. klarer kanskje ikke slappe av eller noe :P Del tipsene deres med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg fått :) nøklen er å slappe av. Før jeg traff min samboer, så hadde jeg aldri fått en orgasme ved samleie, ( var jeg 33år først gang) Nå får jeg det til hver gang, og gjerne flere ganger :)

 

Før så gikk det da også, men da var jeg alene og brukte vibrerende egg som hjelpemiddel. Det var slik jeg opplevde sprutorgasme for førstegang ;)

 

orgasmer er deilig, og har man gode orgasmer regelsmessig, så får man lyst på sex ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fortell. Hvordan for du dette til og hva gjorde at du fikk det til først i en alder av 33 år ?

 

Jeg er 29 og har aldri heller fått orgasme med en mann

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, hver eneste gang om jeg vil, å min samboer er helt utroli når de gjelder å få meg i ekstase, når jeg først har fått en orgasme så helde han de gjerne gåande til jeg har fått 8-10 orgasma!!! han kan sakene sine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe man kan lære av andre! Det er jo hva du tenner på som gir deg orgasme i utgangspunktet. Poenget er vel å ikke slippe tanken når du har fått første orgasme. Ikke synk sammen som en sekk, men kjør på videre. Helst med en mann som enda holder ut!

Det som er viktig er å stole på mannen sin. At dere er så nært knyttet sammen at han forstår hva som skal til for deg. At mannen setter din nytelse foran sin egen. Skjer som regel ikke på første date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De varer jo så kort", skriver du. Hos meg varer de lenge (det føles hvert fall lenge) og er veldig kraftige, jeg vil likevel tro at det er én orgasme. Det er ingen forskjell for meg om jeg gjør det selv eller om det er mannen min som gjør det. Etterpå blir jeg supersliten i kroppen men gira i hodet.

Kanskje vi bare er skapt forskjellig. Jeg hadde aldri maktet mer enn én av slike orgasmer jeg har- jeg klarer knapt stå oppreist etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men kjære deg, hvis jeg tenner på og får flere orgasmer bare ved at mannen stryker meg nærmere og nærmere rumpehullet, betyr ikke at du tenner på det, vel? Et eksempel!

Det er ikke Hokus-Pokus-Sim-Sala-Bim og så renner de inn. Det kommer an på hva DU tenner på. Med god hjelp av en mann som ser det.

Herre, du har en del å lære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...