Gå til innhold

Da er jeg blitt singel og skal flytte ut. Føler virkeligheten slår meg i trynet. Råd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter et forhold med narkotika (han!), løgn, kjeft og mistrivsel har vi (jeg!) endelig gjort det slutt og jeg skal flytte ut. Han er svært egoistisk og har et helt vrid syn på verdier og livet generelt. Stor aldersforskjell er det også mellom oss. Vi er to forskjellige personer! Han tenker penger, f*** utlendinger, meg, meg, meg og mitt... Jeg er en mer empatisk og rolig person, og tenker mer familieidyll. Noe vi ALDRI vil få sammen med vært vårt syn på livet. Han har også et barn på 10 år jeg desverre aldri helt "klarte" å være stemor til.

 

Vi har stort sett krangel oss igjennom hele forholdet, bare små bagateller har vært nok til å utløst en mega krangel! (Han sliter med sinne)

 

Under krangler er han veldig flink til å påpeke og bruke mine egne problemer mot meg (At jeg har tidligere vært deprimert og dermed "lat" og "aldri" orker å gjøre noe)

 

Hvordan blir alt når jeg kommer inn i egen leilighet og faktisk blir ALENE? Hvordan skal jeg takle det? Hvorfor (!!) har jeg ikke vært sterk nok tidliger og hvorfor har jeg godtatt å bli behandlet slik jeg har blitt iløpet av forholdet?! Jeg gremmes av meg selv.

 

*Prøver å holde hodet hevet*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting kan bare bli bedre!

Dette klarer du utmerket godt. Begynn singeltilværelsen med en real fest med venninnene, feir at du er kvitt dusten.

 

Jeg vet det ikke er lett, for menn som han har en egen evne til å få deg til å tro at du er så dårlig som han vil ha det til. Du klarer deg fint alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Brøt ut av et forhold jeg også, men det var ikke grunnet narkotika.. Men grunnet en kontrollerende, sjalu type som styrte livet mitt. Har i ettertid innsett at den oppførselen han hadde under forholdet og like etter vi gjorde det slutt var psykopatiske trekk med. Kom meg inn i en leilighet alene. Det føltes tomt og rart ut, men heldigvis hadde jeg familie rundt meg. I snart 10 mnd har jeg bodd alene.. Føles bra nå! Møtt en ny mann jeg e rblitt veldig glad i. Trodde ikke det skulle skje med det første, ikke minst det å kunne stole på noen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar, damer! :-)

Nei, vi har heldigvis ikke noe barn sammen, men hver vårt barn fra tidligere forhold.

 

Hi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...