Gå til innhold

3000 kr på en deltalj,er det verdt det eller er det bortkastet penger syns du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal kjøpe noe til huset,den ene sorten er helt standart og grei,den andre syns jeg er finere,men koster litt mer. hva ville du valgt? kan jo bruke 3000 på noe annet,men 3000 er lite penger når det kommer til et helt hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt umulig å si når du ikke sier noe som helst om denne tingsen.

 

Er det en doknapp til 3000 er svaret nei.

Er det gullkran på kjøkkenet er det kanskje.

Er det en 52 tommer tv er det et JAAAA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du snakker om, men jeg ville kun brukt 3 000 på noe som virkelig utgjorde en forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis 300o dekker spesielle lysbrytere til hele huset, eller iallfall de essensielle rommene hadde jeg gjort det.

Men hva er så spesielt med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer jo an på hva det er .. er det et bilde ville jeg synes det var mye, men er det en type fliser fremfor en annen type, så er det greit om du skjønner :) er det snakk om en sofa som koster 300 mer enn en annen for å få korrekt farge eller mønster er det også greit.. men på dill er det bortkastet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er til hele huset ja. blir 3000kr mer for de jeg vil ha enn de andre. det er vanlige lysbrytere det også,men litt annerledes og dermed litt dyrere enn de vanlige. tror jeg går for de jeg syns er finest. selv om jeg blir litt småkvalm av tanken på å bruke 3000kr ekstra for en slik filleting når andre sulter osv. men hadde jo ikke sendt 3000 kr til redd barna el noe uansett. desverre må en vel si. materialistisk verden vi lever i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt brukt de 3000,- ekstra, hvis dere har råd til det :) er ikke sånt man skifter ut i tide og utide det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å ha mange en kan spørre på nettet. kan ikke ringe til folk og spørre om en slik teit ting;) takk! Da blir det superfine lysbrytere!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Bra med damers meninger og ikke bare en mannlig elektriker;)

i utgangspunktet fikk jeg beskjed om at de kostet 3 ganger så mye,men fikk ny pris og da ble det mye billigere:D 3000kr er ikke mye på 20 år da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den andre siden...lysbrytere er en sånn ting som du ikke SER etter at du har bodd i huset i 14 dager. Det er bare en sånn ting som er der. Nå driver du og ser og tenker mye på dem, ser på ulike modeller og tenker at de er viktige for helheten og at det er stooor foskjell på dem. Det er de ikke.

 

Hva slags lysbrytere er det i husene til de du kjenner? Har du noen gang studert dem, tenkt over dem, eller lagt merke til dem i det hele tatt?

 

Jeg ville mye heller ha brukt 3000,- på noe som synes og som jeg kunne glede meg over hver dag, som et fint bilde, en flott stol el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...