Gå til innhold

flere som er i lederstillinger og må "gi" fra seg ansvaret og jobben når de går i permisjon, og synes det er litt vanskelig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikke tenkt at jeg kom til å bry meg så mye om det for skulle jo tross alt være hjemme å kose meg med liten baby, men nå tenker jeg at jeg synes det er litt leit å gi fra seg jobben sin et år... og alt ansvaret, vet jo at det vil gå bra, men tenk om det kommer til å fungere veldig mye bedre osv... mange rare tanker man skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Blandet følelse av at jeg ikke føler meg sikker på at alt blir like bra håndtert og en skikkelig egogreie om at vikaren helst ikke skal være flinkere enn meg,,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var godt å gi fra seg ansvaret for da var jeg så sliten og lei at jeg gledet meg til å slippe å gå på jobb.

 

Det var verre å komme tilbake til hverdagen og maset :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt pyton. Heldigvis hadde jeg en vikar som var svært ydmyk i forhold til at hun var ny i stillingen, og hun ringte og rådførte seg med meg ved viktige avgjørelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ute i permisjon skulle liksom vikaren min fortelle meg hvordan jeg skulle gjøre jobben min når jeg kom igjen.

Han måtte også vise meg alle sine gode systemer etc. og alle forbedringenehan hadde gjort.

Han var selvsagt en mann, og var veldig opptatt av at han var bedre enn meg. Men fy søren hvor mye krøll han greide å lage til. Og den som måtte ordne opp etter han var selvsagt meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt å høre det er flere... synes liksom jeg er inne en så god rytme om dagen.. ting blir gjort og alt fungerer greit.. vikaren for meg jobber allerede der og vi har en veldig fin tone og tror ikk ehun vil lage noe problemer, men er en lei følelse alikevel... vil jo så gjerne være der på oppturene og eventuellt nedturene,,,, nå ble jeg akkurat 50 prosent sykm også pga bekkenet, og da er det jo naturlig at de som skal ha ansvaret det året blir mer og mer involvert.. skjønner ikke hvorfor jeg ikke kune gitt mer f.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...