Gå til innhold

Sååå mange som har termin i okt....


3barnsmor123

Anbefalte innlegg

men veldig lite nye innlegge her :(

 

Skulle ønske det var flere av oss oktmødre som var flinke til å skrive her inne på terminklubben :)

Det er kjempe koselig på 3-trimester men er veldig oki å følge de som har termin på samme tid, dele erfaringer og vondter og andre ting vi oktmødre treffer på nå :)

 

Noen som er med meg på å bli flinkere her inne på okt-klubben???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt tanken mange ganger! Så ja, jeg er med på å bli flinkere her inne på okt-klubben :) (fra i morgen av).. Nå er det natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Det blir tilbrunget mye tid foran pc-skjermen disse dager, så er gøy med masse oppdateringer :) Vi får bli flinkere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger inn i dag og får beskjeden: Din sv.skaps uke: 42. Det er mange som er leie nå...

 

Hmmm, ja, kan skrive under på den.

 

Men har begynt å henge her inne hver dag nå, av mangel på energi til å gjøre for mye annet, kan godt hende jeg blir her en uke til eller så for alt jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig om vi ble flinkere her inne ja :)

Jeg har termin om 17 dager, men lillegutt kommer om 6 dager.. Planlagt KS.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett!!! Jeg er ikke flink til å gå inn her, men tror det er fordi det blir så mye "innlogging" hvis du skjønner hva jeg mener. Vips så er 3. tri der. Hadde vært mer inne her hvis terminklubben hadde liggget på menyen på venstre siden.

 

Har termin om ei uke:) :) :) men kjenner litt ekstra i dag så kanskje dette er helga jeg blir 2 barns mor:) Er helt greit at 9 måneders svangerskap snart er over!

 

Kos dere i innspurten alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at dere er med alle sammen om dere er på overtid eller ikke :)

Kjempe gøy å kunne følge hverandre :)

Kan hende det blir noen fødselshistorier her inne på okt-klubben de nærmeste dagene da...spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig.. Har lagt ut innlegg tidligere om hvordan det går med oktober magene osv men lite respons så dermed ble det til at jeg holdt meg mest til 3.tri der responser er større ;)

Jeg har ikke mye til liv fortiden, 4 dagen på overtid, så er innom titt og ofte både her på oktoberklubben og 3.tri. Er kjekt å lese, skrive å diskutere div emner som alle andre (ikke-gravide) skal slippe å diskutere med oss :D

Så vi får alle være flinkere til å dele litt historier og spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...