Gå til innhold

Angående innlegget om gamliser som kaller seg "JENTER" !!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oisann her var det mange som følte seg truffet og såret! :D

Jeg er 30, ser ut som jeg er 20, og føler meg som en jente men syns det er kleint å kalle meg jente blant andre.. Men dame og kvinne blir også rart. Hm.

 

En annen ting som er kleint, uansett alder, er f.eks fb-statuser ala "Gleder meg til en kveld med jentene mine!" "Jentefest i kveld, kos å treffe jentene mine igjen" etc..

Grøsser...

Ser for meg blå rødvinstenner, hylende uglelatter, ristende hengebryst, rorbuahumor og strikketøy i full vigør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så fryktelig da? Jeg skriver ikke sånne oppdateringer, men jentegjengen min fra skolen er liksom jentene mine ennå.. Hva skal vi kalle jentekveldene mener du`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og føler det helt feil å kalle meg "kvinne" det blir alt for damete for meg og jeg er jo ikke dame heller:) Så da blir det jente da, men pike er jeg for gammel til å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke klubb?? Jeg er jo altfor ung til å være med i en kvinneklubb! Har knapt rundet 34;) Nei her blir det fortsatt jentekveld til vi begynner å bruke vide formløse kjoler med strikk i livet, støttestrømper og hårruller med leggevann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det ikke an å kalle det "fest" eller "vorspiel" ???

Er det så viktig å få fram at det bare er jenter der`?

Veldig viktig at verden får vite at vi "jentene" sitter og drikker pappvin og spiser ost og kjeks og sjokkeres av dårlige grove vitser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 29 og kvinne. Jeg føler meg for voksen til å være jente, og for ung til tittelen dame. Men pike... nei det liker jeg ikke. Ikke her i nordnorge, der man bare hører det nevn med "skitten liten" forran. Og det er bare ikke meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma det da. men jeg skyr sånne "jentefester" som pesten.

det er riktig at de inneholder mye vin på kartong og dårlige vitser om svensken, dansken og nordmannen som prompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...