Gå til innhold

Når sende papirer/søknad i forhold til permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det søknad det heter? Herremin hatt.. er så lenge siden jeg har gjort dette. Jeg skal i permisjon om 5 uker.. Burde jeg sende inn noe snart?

Jada, jeg kan sjekke på nettet selv.. men må løpe og gjøre noe nyttig ellers nå.. om noen bare kan si noe om NÅR noe bør sendes, så kan jeg prøve å sette meg inn i dette i helga :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke de sendes inn rundt uke 26/27 i svangerskapet??

Skrevet

Oj..... seriøst???

HI

Skrevet

Så når jeg er i uke 32 nå... er jeg forsent, eller bør jeg bare løpe ned snarest???

Skrevet

Du er langt ifra for sen, du taper ingen penger men risikerer jo å måtte vente en stund før søknaden er ferdigbehandlet.

Du må ha bekreftelse på termin fra lege/jordmor som er skrevet etter uke 26.

Så må du jo fylle ut selve søknaden og legge med dokumentasjonen det spørres etter. (som regel lønnslipp som viser din inntekt)

Du må også få arbeidsplassen din til og sende inn det skjemaet de skal sende.

Først når alt dette er gjort og de har alt på plass starter ventingen. kan sikkert fort ta 2 mnd vil jeg tro.

Skrevet

Gjelder dette også om jeg jobber i kommunen og de betaler meg lønnen (og får refundert fra NAV)

Skrevet

Papirene må sendes inn, men du vil få 'lønn' som vanlig, og arbeidsgiver vil eventuelt få etterbetalt. Men du har vel søkt arbeidsgiver om permisjon? For de har krav på 3 måneders varsel!

Skrevet

til hun som jobber i kommunen. Min arbeidsplass samlet opp sykepenge søknader og permisjonsøknader å sendte 1 gang i mnd.

Jeg får også min lønn fra arbeidsplass og har ikke merket engang at jeg er i perm. Synes synd i dem som får fra NAV, De setter jo bare over på konto en dag, er ikke noe system, du taper nesten alle feriepengene. 12 uker lissom, straffes for man må være i perm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...