Gå til innhold

Panikk etter å ha vært på vekta....


Alle gode ting er tre:)

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger det ann med vekta på dere andre?

 

Var på vekta mest for morroskyld nå i kveld, og fikk helt sjokk! Har allerede lagt på meg 2 kg og har ikke termin før 30 mai! Jeg har allerede fått skikkelig kul på magen. Nesten litt vanskelig å skjule magen om dagen, må virkelig tenke over hva jeg har på meg for at det ikke skal synes. Buksene mine har jeg mått sette hårstikk i livet på allerede.

 

Får virkelig litt panikk jeg! Forrige svangerskap gikk jeg opp 30 kg, og bare ned igjen 8 etter fødselen. Har sliti meg nedover til jeg nå var kommet på BMI på 21 før jeg ble gravid igjen....

 

Gubben driver å spøker her med at det sikkert er tvillinger... Det får klare seg med tre unger, skulle det komme to nå så vi plutselig har fire tror jeg det "rabler for ho mor i huset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0 kilo opp..

Uke 9+4 ..

 

Har igjen 2,2kilo fra forrige svangerskap,men det får bare være. Håper jeg ikke går opp like mye denne gangen,men vet det er for mye å håpe på siden jeg får bekkenløsning og låsning,i tillegg til mye vann i kroppen.

 

Har gått opp 31,28 og 27kilo i svangerskapa mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, da tyder altså ikke detta bra for min del!

 

Er veldig sulten, men prøver å ikke spise noe ekstra enda. Da jeg bare må ha noe har jeg spist frukt... Spiser generelt veldig lite og har et sunt kosthold så utifra hva jeg har spist skjønner jeg ikke at jeg har gått opp. Trener også i studio to ganger i uka, pluss at jeg går en del turer...

 

Blir nesten litt der at jeg har litt blanda følelser for detta .... Har jobba så innmari hardt for å komme dit jeg var og for første gang på veldig mange år var jeg fornøyd med meg selv.. Å legge på meg noe må jeg jo bare regne med, men trodde det skulle komme senere i svangerskapet... Også redd for at det blir mye da det starter slik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jeg har lagt på meg 4 kilo allerede, og er bare 10+4 :P Og jeg skjønner ikke hvor de kommer ifra når jeg ikke spiser så fryktelig mye.. Men jeg trener plutselig ikke, pga kvalm og dårlig form så det kan vel være litt av grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9+3 med nummer 1,og har gått ned 1 kg.... Spiser som før til tross for kvalme,og har trent frem til denne uken(er så kvalm på kvelden at trening ikke har vært mulig nå). Tror det er en rødvins-kilo som har forsvunnet etter at jeg ble "avholds";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp to kilo til uke 9 jeg, spiser mye pga kvalmen. Bekymrer meg ikke et øyeblikk over det, for regner med det stabiliserer seg når kvalmen er over og jeg kan trene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gått opp 2 kg, er i uke 8. Må bare har mer mat en det jeg spiste før, ellers blir jeg kvalm og svimmel. Gidder ikke stresse, det stabiliserer seg nok!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 10+ 0 og har gått opp 2 - 3 kg. Har lagt seg i puppene og rundt magen. (litt sideflesk, ja)

 

Gikk opp 20 kg sist svangerskap og gikk ned kjapt. Gidder ikke å bekymre meg så mye.

 

Jeg synes det er så utrolig mye gravide ikke kan gjøre at jeg unner med å ligge mye på sofaen og spise! Koser meg da :)

 

Prøver å gå litt turer også, da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har til nå ikke gått opp noe, og bra er det! Sist la jeg på meg 30 kg og har fått av ca halvparten, men nå er det på`n igjen:) Meldt meg på Grete Roede gravidkurs, da vet jeg hva som må spises for å ikke gå opp i vekt annet enn det som er naturlig. Skal være streng mot meg selv, kan ikke gå i samme fella som sist. Da veide jeg hele 110 kg når jeg kom inn på føden...snakk om elefant!!! Det var jo mye væske i kroppen, men dog...fikk en søt liten jente, men mamma var ikke så liten nei....Huff!

 

Tror jeg må ut å gå tur etter jobben i dag :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 4 kg, og er 11+3, bekymrer meg ikke mye, gikk opp 19 kg sist svangerskap, men alt gikk ned når jeg var på ST. Nå ser det ut som at jeg er 5 mnd på vei, men den er nok bare oppblåst.. Håper jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...