Gå til innhold

Dere på rundt 170, hva er deres trivselsvekt da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 173 cm og har en trivselsvekt på rundt 63-64, så må ned ca 3 kg for å nå den. Er bredskuldret og har mye muskler, så bør ikke bli lettere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 168, trivest best på rundt 60kg +-1-2kg, men ikke mer over eller under det. Har klassisk timeglass figur, pleier å ligge stabilt rundt denne vekten. trener så har noe muskler, men har også ganske store pupper og litt rumpe og lår, magen er stram og flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 172, og trives best når jeg er 55-57. Er nok 57-58 nå, men prøver ikke å gå ned i vekt. Når jeg legger på meg så legger alt seg på midten, så ser bare merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg HI 173 cm og 63 kg. Og jeg er VELDIG slank..for ofte høre hvor tynn jeg er!

Merkelig at det går ann å veie det samme men se forsjellige ut da:)

Har veid 56 kg på mitt aller tynneste for mange år siden..jeg så syk ut..beinrangel.:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere som er i samme trivselsvekt-sjiktet som meg!

Jeg er 171 cm og trives best på ca 70-72 kg. Men da er jeg godt trent, stram og muskuløs. Veier 6-8 kg for mye nå, men skylder på fødselen for 9 uker siden..huff..hehe.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 169 cm, og trivselsvekten min er ca 70. Kommer jeg under 67 ser jeg bare rar ut med bein som stikker ut overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 høy og ser best ut på 63 til 65 kilo. Bruker da 38 i klær. Jeg har lange tynne ben, og nesten ingen rumpe, legger jeg på meg får jeg bare mage og midjen forsvinner. Så jeg kan ikke legge på meg noe særlig, det er ikke pent. Skulle gjerne hatt litt mer rumpe og pupper, smalere midje, men er nok født med en typisk eplefasong og da er det penest å holde seg slank ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 169 og trives på mellom 65 og 70kg... Hvis jeg nærmer meg 60 får jeg hetta, mens oppover begynner jeg ikke å tenke på å spise et eple istedet for sjokoladen jeg sjesker på, før jeg er nærmere 80 enn 70...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170cm og trives best på ca 54kg. Er vel 4kg i pluss ca nå tror jeg. Leenge siden jeg har veid meg. Nå skal det sies at det er lite muskelmasse i kroppen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 170 høy og veier rundt 83kg nå.. Vet ikke helt hvor trivselsvekten er, for er sikkert 15 år siden jeg var der.. Men har som mål å gå ned til 70kg.. og håper jeg klarer det en dag ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170cm og trives best på ca 54kg. Er vel 4kg i pluss ca nå tror jeg. Leenge siden jeg har veid meg. Nå skal det sies at det er lite muskelmasse i kroppen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 cm og ser ut som en narkoman når jeg veier mindre enn 82:( er veldig bredskuldret og får store tunge muskler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168, og når jeg en gang for maaaaaange år siden veide 58 kg, var jeg strålende fornøyd! Nå veier jeg 91,5, men har termin om en uke da. Før graviditet, 73kg! Altfor mye for meg!Stor,fleskete mage og cellulitt lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...