Loli84 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fant ut 26.09.2011 (forrige uke Mandag) at jeg var gravid Første forsøk, så håper at dette går veien =) Vi er overlykkelig over at vi skal få en herlig skapning til sommeren Er 6 uker på vei og skal på 1.kontroll begynnelsen av november (10 uker på vei ) klarer nesten ikke å vente =P Gratulerer til alle dere andre og jeg er stolt av å bli med i klubben =) Og gleder meg masse til tiden fremover Uttolig hvor fort man blir glad i lille spiren <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loli84 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 mente å skrive *utrolig* på siste linje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krølle... Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så gøy! Gratulerer og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min første 2012 Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer! Vi ble også gravide på første forsøk - har ikke helt gått opp for oss enda! Vi er spente, stolte og veldig glade til å møte det lille mirakelet i juni 2012 Nyt dagene - jeg gleder meg til hver dag i håp om et nytt tegn på å kjenne liv der inne. Skal på første kontroll i midten av oktober, uke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus_86 Skrevet 6. oktober 2011 #5 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer så mye Ja, det er sant. Man blir fort glad i spiren <3 Masse lykke til i ukene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loli84 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Å tusen takk alle sammen Ja, jeg er helt overlykkelig og jeg venter egentlig på den 1.kontrollen for å få en "bekreftelse" på at det er en spire inni magen min (selv om jeg har testet positiv)....dette er en skikkelig tålmodighets-test.....dagene går sååå tregt...Men jeg kommer nok til å si når den dagen kommer, at dagen har gått fort =) Hahahaaa.... Om det blir ultralyd på første kontroll? eller må man bestille privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå