Gå til innhold

Yes, da er jeg også med :)

Loli84

Anbefalte innlegg

Fant ut 26.09.2011 (forrige uke Mandag) at jeg var gravid :) Første forsøk, så håper at dette går veien =)

Vi er overlykkelig over at vi skal få en herlig skapning til sommeren :)

Er 6 uker på vei og skal på 1.kontroll begynnelsen av november (10 uker på vei ) klarer nesten ikke å vente =P

Gratulerer til alle dere andre og jeg er stolt av å bli med i klubben =) Og gleder meg masse til tiden fremover :)

Uttolig hvor fort man blir glad i lille spiren :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Vi ble også gravide på første forsøk - har ikke helt gått opp for oss enda! Vi er spente, stolte og veldig glade til å møte det lille mirakelet i juni 2012 :)

Nyt dagene - jeg gleder meg til hver dag i håp om et nytt tegn på å kjenne liv der inne. Skal på første kontroll i midten av oktober, uke 7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Ja, det er sant. Man blir fort glad i spiren <3 Masse lykke til i ukene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk alle sammen :)

Ja, jeg er helt overlykkelig og jeg venter egentlig på den 1.kontrollen for å få en "bekreftelse" på at det er en spire inni magen min (selv om jeg har testet positiv)....dette er en skikkelig tålmodighets-test.....dagene går sååå tregt...Men jeg kommer nok til å si når den dagen kommer, at dagen har gått fort =) Hahahaaa....

Om det blir ultralyd på første kontroll? eller må man bestille privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...