Gå til innhold

jeg har begynt å jobbe i barnehage.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og jeg er sjokkert over små gutters hygiene. Tenker da spesielt på femåringene.. De skal tisse selv. Og jeg sier bare ÆSJ! Det spruter overalt, tisser på buksene sine, hendene, golvet.. Ja.. You name it.. Har vært på skogtur idag. Og samtlige gutter måtte jo tisse. Og de tissa på strømpebuksene sine og på dressene sine. Så guttemammaer.. Hiv gutten din i badekaret med en gang han kommer hjem fra barnehagen og kjør alle bh klærne i vask:p

 

Jeg vet iallefall hvordan jeg skal gjøre det om jeg får en gutt:p hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj. Da vet jeg hva jeg skal gjøre imorra. Tar med alle klærne fa barnehagen og vasker dem:) Samt. skrubber gutten:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kjære mammaer, lær dem heller å holde styr på tissen sin.

Min 5-åring har fått prenta inn at sitter/står man ikke i ro spruter det tiss over alt. Så da gjelder det å være rolig og holde på tissen så den bare spruter der den skal.

Så her blir får ikke doen tiss annet enn ned der det skal, og ute holder klærne seg tørre.

Dytte underlivet litt fram og holde på tissen er tingen på tur.

Selvfølgelig har han ulykker innimellom, men generelt kommer alt tisset dit det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre gutter, og de er svært godt opplært til å tisse pent, hehe... Minste på 4 år må få litt hjelp ute, men ingen av dem griser inne. De vet nemlig godt at konsekvensen er at de da må vaske do. Gutter kan fint læres opp til å tisse skikkelig stående, men tror mange ikke gidder. Men helst sitter de hjemme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...