Gå til innhold

Et positivt innlegg fra meg til dere DIB damer! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange som klager og sier det er uhyggelig stemmning her noen ganger, så da vil jeg si hva jeg mener!

 

Jeg er glad jeg har dere jeg. Jeg har fått hjelp til alt fra graviditet, kjærlighetsproblem, hjelp til lekser osv.. Har fått noen krasse svar jeg og, men jeg syns det positive veier opp for det negative!

Jeg har ofte spm jeg ikke vil snakke med venner/familie om, så jeg er veldig glad for at jeg har dere. Føler av og til at dere er anonyme "venninner" ;)

 

Det vil ikke si at jeg mener alt er fryd og gammen her inne, og enkelte bør vel kanskje skjerpe seg, men dette er altså hvordan JEG opplever det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det er mye lærdom blandt damene her inne. Så snart man lærer seg hvordan man ikke bør ordlegge seg, og hva man bare ikke kan drøfte/spørre om, så får man ikke så veldig mange surmaga svar heller. Desuten gjør moderatorene og klikk-Elin en mye bedre jobb her inne nå enn noen gang før, så jeg føler det tar seg opp her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives også her inne. Har fått masse hjelp, folk er jo superhjelpsomme. Undersøker og svarer med lange svar, er veldig imponert mange ganger. Synes mange klager unødig mye. Jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er jeg også ganske fornøyd. Har lært mye, bl.a. hva man ikke skal høre på og praktisere selv om det er et råd herifra. Lærte raskt at dib verden ikke er den samme som den virkelige verden. Mødre/gravide flest er faktisk ikke så frekk som mange mødre/gravide på dette forumet er.

 

Men likevel så har jeg fått mange gode svar her jeg også, og er overrasket over hvor mange som bryr seg om mine problemer om jeg skriver om de. Er glad for alle klemmene folk sender og at de i det hele tatt tar seg tid til å svare så lange og gode svar som de gjør:-)

 

Føler at i den "virkelige" verden blir jeg tatt mindre seriøst enn her. Ble gravid som 17 åring og hadde naturligvis veldig mange spørsmål jeg trengte svar på. Ikke alt kunne jeg spørre mine nærmeste om i redsel for å virke helt dum eller teit. Men på anonymforum trenger jeg ikke å fortelle hvem jeg er og hvor gammel jeg er, så på den måten dømmes jeg heller ikke etter hvor ung jeg er.

 

De som klager kan godt slutte å være her synes nå jeg:-) Men håper virkelig ikke de som klager er de som alltid gir meg så gode svar på mine til tider dumme spørsmål, for de vil jeg gjerne fortsette å ha her:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er fler som er fornøyd... :)

 

Husker i begynnelsen når jeg begynte å "henge" her ble jeg paranoid av alle utroskapstrådene... Jeg bombanderte samboeren min med spm om han er utro, for "alle" andre er det.. Men det lærte jeg meg å ignorere. ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...