Gå til innhold

hvordan trøster dere ved mareritt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke så mye ut av det jeg.

Vil ikke at de skal føle det er noe mer enn det det er, en drøm. Vil heller ikke at det er noe de skal lære seg å bruke for at jeg skal komme inn om natten og være der lenge og kose.

 

Så jeg går inn, sier at det var bare en drøm og minner dem på hva en drøm er (tanker inne i hodet når en sover). Kryper oppi senga, brer over, gir en klem og sier sov godt videre. Før et glad i deg samtidig som jeg lukker døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva kan man egentlig gjøre..? Jeg bare holder barnet og trøster, og anerkjenner at mareritt er skumle. Som regel får de sove med meg hvis de våkner av mareritt. Er sjelden da, heldigvis.

Den ene datteren min hadde mareritt før hun var 3, det var vanskeligere å takle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kom inn til meg, og jeg prøvde å berolige han med at det var en drøm, og at han skulle tenke på noe gøy. Sendte han inn igjen, men han kom tilbake etter en stund. Jeg ble egentlig ganske rådløs, for jeg følte at jeg burde gjort mer, men jeg visste ikke hva. Tenkte allerede da at dette må jeg spørre flere om. Jeg var så trøtt også, det var nesten fysisk vondt å være våken:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...