Gå til innhold

Angrer på brudd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 36 år. Har nettopp avsluttet et 4 år langt ekteskap og har 3 barn. Ikke felles men jeg har to og han ei jente. Vi har hatt noen turbulente år, men det toppet seg nå i vår grunnet løgn og diverse tull. Gikk til familierådgivning, men det ble bare verre. Jeg bare kjeftet og var sint over ting som hadde skjedd og var bestemt på at jeg vill avslutte forholdet Var sammen med ungene i sommerferien, men vi hadde vel da bestemt oss for ett brudd. Har gått slag i slag med salg av hus og leiet hver sin leilighet. Han flytta ut for 1 måned siden.

 

Grunnen til jeg skriver er at jeg tror jeg fremdeles har følelser for ham, men greier ikke helt sette ord på hva det er. Savner han i hverdagen, og når helga kommer stikker det i meg. Lurer på om det er sjalusi - jeg er livende redd han skal finne seg en ny. Kan også tilføye at vi delte seng og hadde sex til siste dag. Ting gikk veldig greit, nesten bedre enn det hadde gjort på lenge.

 

 

Hvordan kan jeg vinne ham tilbake? Er slaget tapt .Jeg er totalt ute å kjøre for tiden, sitter og gråter og er veldig lei meg. Jeg vet jo ikke om vi hadde fått ting til igjen, men dette er grusomt.

 

Help me anyone ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tak i det. Snakk med han. Vil du dette er det håp. Jo lenger tid det går jo verre kan det bli. Det vet du ikke. Han kan gå videre eller ikke, men jeg har ikke tro på at følelser bare kuttes uansett årsak. Det er jo en grunn til at dere har valgt hverandre i utgangspunktet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke bare er en siste krampetrekning fra følelsenes side? Det er vel helt vanlig å tvile på slike store avgjørelser, og personen man levde med er sjelden et monster men et menneske med gode sider også.

Jeg synes du skal sette deg tilbake og bare la følelsene rase. Langt inni magen vet du nok hva som er riktig. Store forandringer er aldri enkle, ta tiden til hjelp og aksepter at ting er vanskelige, kompliserte og at framtiden kan virke litt usikker og skummel.

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på at du kan redde dette om du vil. Snakk med han og få eventuelt hjelp fra andre. Ser jo i andre tråder her at det faktisk går an.

 

Følg følelsene dine er det litt igjen av dem så ta sjansen

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...