Gå til innhold

Håvard Tjora


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har Håvard Tjora vært på facebook for 3 timer siden, så han lever i beste velgående:)

 

Dere som slenger ut slike rykter,- tenk dere om to ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAKK! Dagens gladnyhet! Jeg har f meg vært bekymra, enda jeg ikke kjenner mannen. Vi trenger han jo i dette landet. Han gjør veldig mye som andre lærere nå tar til seg. På en måte kan man si han forandrer landets fremtid, med tanke på at takket være han får flere utdanninger som kan gi dem viktige stillinger i fremtiden, i stedet for å forsvinne i systemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble den orginale tråden slettet forresten? Håper ikke denne blir det helt med en gang, så folk rekker se at han lever. Er kjempeglad for at han lever. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rykter om at han hadde hatt slag. En her inne som påsto å ha fått informasjon om at det skulle ha skjedd for et par dager siden. Tror tråden ble slettet fordi det ikke er ok å spre sånne rykter, og fordi at det ikke burde nå familie og venner via nettet før de får vite det på ordentlig måte, i tilfelle av at en slik påstand skulle vise seg å være sann. Noe den heldigvis ikke var. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er ikke helt ok. Neste gang noe slikt oppstår, tror jeg at jeg skal ta meg tid til å tenke meg om og rapportere innlegget som støtende. Uff, tenk om noen her inne skulle fått en slik beskjed om noen de kjenner og bryr seg om? Vi bør alle være litt mer forsiktig med hva vi skriver om folk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke ok. Neste gang noe slikt oppstår, tror jeg at jeg skal ta meg tid til å tenke meg om og rapportere innlegget som støtende. Uff, tenk om noen her inne skulle fått en slik beskjed om noen de kjenner og bryr seg om? Vi bør alle være litt mer forsiktig med hva vi skriver om folk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke ok. Neste gang noe slikt oppstår, tror jeg at jeg skal ta meg tid til å tenke meg om og rapportere innlegget som støtende. Uff, tenk om noen her inne skulle fått en slik beskjed om noen de kjenner og bryr seg om? Vi bør alle være litt mer forsiktig med hva vi skriver om folk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaargh... hater når alt henger seg opp og så kommer det flere ganger. Ventet tusen år og trodde ikke det kom en gang. Jaja... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...