Gå til innhold

Noen som har kjøpt barnehagepakken på sportmann? Var dere fornøyd??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en slik en. Men den brukes bare som ekstratøy hjemme. Regnbuksa har elendig snitt, men holder ungen tørr. Regnjakka har fast hette. Noe jeg ikke liker (kan henge seg fast i den). Men ellers bra! Dressen finnes ikke vanntett, men er varm nok for å være ute en time eller to.

 

Det er utrolig praktisk å ha ekstra klær hjemme - og dermed slippe å drasse alt fram og tilbake hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være mulig å modifisere den hetta selv, tenker jeg. Klippe av og bruke regnhatt heller? Jeg vurderer settet til neste år. Visste ikke om det og har kjøpt for i år. Forsto at dette er en årlig sak med disse pakkene hos sportmann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt barnehagepakken 3 år nå og er super fornøyd med den som ekstra klær hjemme. har brukt reflex dress og regntøy i bhg, men har sportmann klærne som ekstra. har ikke noe negativt å si om den. dressen er kjempe snedig ettersom det er avtagbart for inni den. jenta mi vil alltid heller ha på den dressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nå klarer jeg virkelig ikke å bestemme meg. Vil ha noe som tåler en del regn og fuktig vær. Her jeg bor regner det MYE.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...