Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Er gravid for 4 gang og har diabetes 2. Men som følge av graviditeten nå, så har jeg begynt med Novorapid Flexipen( insulin) for å få mere stabilt BLS.... Men.... hvor stor baby kan jeg forvente meg ved fødsel?? Skal taes minst 14 dager føre termin. Håper dere tar dere tid til å svare )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Min gutt veide 4500 gram ved fødsel i uke 40.....
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har diabetes2 og fikk en baby på 3225 g, men så hadde jeg stålkontroll på Bs hele graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 En nabo her fikk en jente på 6,1 kg... Det var hennes tredje barn, og det var planlagt ks.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, ikke særlig behov for str 50:-) svigerinnen fikk barn samtidig, og de var like lange, men det skilte en god del på vekta. Tror de var 55 lange...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har diabetes 1, da, og begge mine kom før termin, av seg selv. Den ene var 3420, og den andre var 3930.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Min baby veide 3,4 kilo, fikk gå frem til jeg fødte av meg selv også. Jeg hadde perfekt blodsukker gjennom hele svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 Så kjekt med tilbakemeldinger da Engster meg litt lix, siden de andre hadde "normal" Vekt på 3640-3260-3720 ve fullgått tid Har et realtivt stabilt sukker nå, men går jo da på insulinregulerende. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå