Gå til innhold

Noen som har barn som syns Kosinus er gøy? Jeg takler ikke den teite dragen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min lille ser på det, men bare fordi det er barnetv tror jeg. Er ikke så veldig interessert, men hun er bare halvannet år da.

JEG derimot får helt fnatt av den idiotiske dragen! Det hadde vært så mye bedre hvis den hadde hatt en annen stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Til informasjon :

 

Jeg har en mor som jobber på barneskolen, og hun lovpriser den dragen. For noen år siden kom barn i første klasse og kunne ikke si forskjell på sirkel, trekant eller kvadrat. Og hun sier at forskjellen er virkelig fantastisk! Årets elever har så peiling at hun blir helt overveldet. Grunnet Kosinus!

Tall og former går rett inn!

 

Ja, stemmen hans er HELT grusom. Det er jeg enig i!

 

Men pedagogisk er det genialt! Helt genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine, gutt og jente, på 3 og 5 elsker det.......dessverre.

Selv synes jeg hele oppleget er grusomt og oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, er så enig..... Både stemmen og dragen generelt er irriterende. Men hadde tålt dragen for øvrig hvis stemmen hadde vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, mine 4 elsker den! De er fra 2 til 9 år, og 9 åringen pleier ikke å se barne-tv, men Kosinus er visst nok kul, alle i klassen ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grussomt irriterende! Hadde tålt dragen ellers hvis det ikke hadde vært for stemmen...men synes hele figuren er slitsom og annoying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna her liker det. De er 3 og 6 år. Hovedgrunnen til at de liker det er at de elsker Solveig, som de jo kjenner fra Newton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini på 3 år ELSKER kosinuss :)

 

Og pedagogisk har den sine ting, både med tall og former, så unga lærer gjennom leken.

 

Også lærer de jo at det ikke er lov til å ta noe, det må alltid leveres tilbake, ellers så blir den som eier det lei seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...