Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hva synes dere er passe? Legger henne rundt 19, men hun våkner halv seks, så jeg vurderer å utsette til halv åtte.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 sånn var det her og, men utsatte det til at 19 45 er legge tid og 20 00 slukkes lyset. sober nå til 8-8 30 hæærlig
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Her legger de seg kl 19, er 3 og 5 år.. Våkner ca 6-6.30, men da skal vi jo som regel opp uansett..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 legger seg kl 19.00 så skal lyset være av kl 19.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå