Gå til innhold

Noen her som har lest "Gjenferd" og vil snakke litt om den? Vil ikke si noe i overskriften for å avsløre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg ble så sykt skuffet! Kunne han ikke satt seg på flyet og dratt ned å giftet seg med Rakel, fått Oleg av kjøret og levd lykkelig resten av livet? Hvorfor måtte han døøøøø??!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt latterlig bok! Syns hele karakterbeskrivelsen av Rakel var klein og mangelfull. Og slutten..... jeg kunne brent boka på bålet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff, ja ble kjempeskuffa!! Boka er råbra, men syns de kunne gjort oss leserene fornøyd og hatt en happy ending :(

RIP Harry <3

 

Leste forresten ut Sukkerdøden av Unni Lindell nå. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å savne Harry. Og lurer på hvem som skal spille han i snømannen. Hvilken engelsk/amerikansk skuespiller passer liksom?

Kanskje en litt shabby Evan McGregor? Men han er jo litt lav da, Harry er jo høy. Jo Nesbø skulle spilt han selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske skuffet over Gjenferd. Snømannen var myyye bedre! Nå har jeg helt ærlig fått nok av Harry Hole som er så tøff, bryr seg ikke om smerte og smartere enn alle... Håper Nesbø fortsetter å skrive, men synes ikke det er trist om det blir uten HH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry er ikke død vet dere. Rotta kjente svaaake hjerteslag, og at Rakel ikke får vite noe mer tror jeg ingenting på. Der kommer nok mer, det er jeg helt overbevist om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt uenig i at det var en dårlig slutt. Endelig en forfatter som har mot nok til å gjøre en upopulær, les IKKE HAPPY, slutt.

 

Er så lei av alle de samme avslutningene, at man lever livet som et hardbarket geni og så venter det en happy slutt i solnedgangen, med delfiner og pina colada...

 

Digger at Jo Nesbø hadde baller nok til å avslutte Harry Hole så tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Nesbø er såpass smart at han overlater litt til leserne å finne ut om Harry er død. Rotta hører jo hjerteslag.

 

Jeg tipper nok at han blåser støvet av gamle Harry når han trenger mer penger om noen år.

 

Er ellers enig i at boka var nedtur sammenlignet med tidligere bøker. Snømannen og Panserhjerte er mine absolutte favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke HH er helt død ennå, han har jo vært halvdød ørten ganger før, men kommer alltid ned på beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...