Gå til innhold

Ville dere sagt noe til venninnen deres eller tier dere om slikt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg har 2 barn. En som er baby og en på 4 år. Største er i bhg mens minste er hun hjemme med. Vi har barn på samme alder og hun maser noe voldsomt om at vi må finne på¨noe. Har sagt helgene passer best men det passer sjelden for dem; da plasserer de nemlig største vekk slik at de kan slappe av. Mannen er arbiedsledig så de begge går jo hjemme så kan ikke skjønne dette behovet for å sløve hver helg hehe:)Derfor er det i ukene hun vil møtes. Jeg jobber(er alene) og barnet mit er i bhg og jeg syns tiden er knapp til å møtes ofte om ettermiddagen. I tillegg går barna i samme bhg så sees hele dagen der.

 

 

Mitt barn er der i den tiden jeg jobber mens hennes barn er der faktisk litt lenger, enda hun er hjemme. Så de gangene vi har møttes har hennes største vært utrolig sur og utilpass og vil bare slappe av. En av gangene de kom til oss etter middag måtte jeg lage middag til barnet fordi det gråt fordi det var sulten og trøtt. Moren ble sint og sa" nå er vi på besøk og da må du leke!

 

Uff, vet ikke hva jeg vil med innlegget men er lei av å lete etter "unnskyldninger". Møter dere ofte venner i ukedagene? Er det vanlig ha barna hos besteforeldre opp til 3 helger i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ikke ofte hos venninner i ukedagene, men det hender vel en gang eller to i måneden. Møtes mye mer i helgene, men jeg jobber annenhver, så det blir jo etter arbeidstid for meg likevel. Vi sender ungene til hverandre et par ganger i uka så de får lekt, ellers lager vi ofte middag sammen. Det hender faktisk at ungene er mye borte i helgene, en helg hos bestemor, en hos tante og en hos farmor... Men ikke hver måned da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...