Gå til innhold

LEI av syting på facebook!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HVER gang jeg logger på blir jeg slått knockout med statusoppdateringer om hvor fæle liv folk har!!!

Dagens: "Nå fikk husbonden rennaræv også, ja da er det bare meg igjen så ligger vi alle med diaré. Utrolig lei nå, orker snart ikke mer!"

 

Okei....???

HVILKEN INTERESSE HAR NOEN SOM HELST AV Å LESE OM DETTE???????

 

Noen MÅ svare meg på det!!!

 

Fy F*** !!! *kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får dere de vennene fra? Har ingen som skriver underholdende ting på statusene sine, eller kun en... Hun syter litt, men det går mest i "eeeeeelsker pusegutten min mest i hele verden jeg har verdens beste puseprins osv..." Det er litt irriterende. Når noen deler mer enn de burde, synes jeg det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av de som syter på FB om hvor dårlig råd de har, samtidig som de for 6.gang den uka har vært på posten for å hente pakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhhhhhahahahahahhahaahahahhhahaha har aldri ledd så mye av et innlegg her inne før nå!!! seriøst???? HVEM skrive slik da??? hahahahahahaha

 

selv hadde jeg ei på min facebook som skrev " hadde det ikke vert for at jeg er kun 3 månder på vei hadde jeg trodd fødselen var i gang i natt, snakk om å springe på do!"

 

folk tenker ikke hva de skriver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tenker faktisk ikke på hvor mange som faktisk kan lese det de skriver tror jeg.

 

Blir personlig litt lei av de som alltid legger ut hvor mye de elsker partneren sin. "Jaaaaa, vi VET det nå liksom.....Det nevnes jo daglig!"

Og så slår det meg hver gang hva som egentlig er problemet deres. Altså, de fleste andre har ikke samme behov for å kringkaste hvor høyt de elsker mannen/kona si. Hva er det som gjør at enkelte skriver det hele tiden? Nemlig at det er helt motsatt hos dem. Noe som må veie opp for et elendig forhold, eller at de eller partneren sliter psykisk, som en slags trøst.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...