Gå til innhold

Klage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer om jeg rett og slett skal levere inn en klage på barnehagen jenta mi er begynt i. I hennes avdeling jobber det tre damer, og hver av de tre damene har sin egen unge i samme avdeling. Hver gang jeg er innom sitter de og styrer med sin egen unge, eller prøver å gå ut døra med ungen sin hylende på innsiden osv. Jeg tenkte i august og september at det kanskje går seg til, men nå er det oktober... Har pratet med dem, og de er klar over problemet, og sier at de ikke kan noe for at ungene deres ikke tåler at mødrene holder på med andre barn eller at de ikke tåler at de forlater rommet. Så jeg foreslo at de kunne bytte med noen på en annen avdeling, men det var ikke aktuelt. Ville dere klaget, eller bare funnet dere i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville absolutt klaget.

Å ha barn på samme avdeling som en jobber i er en uting. Ogi denne situasjonen går det tydelig ut over de andre barna.

Hadde gått ganske langt for å få de skilt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri latt det gå så lenge som tre måneder for å si det sånt. Det går jo utover de andre barna. Hadde ikke akseptert det nei. Og jeg hadde ikke gitt meg før barna ble satt på en annen avdeling, evt de voksne måtte bytte plass. Kan du ikke bytte barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...