Gå til innhold

Nei folkens er det ikke på tide at vi bytter ut Jens og Ap om 2 år??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror dere at den norske stat hadde gått konkurs om engangsavgiften på bil ble fjernet?

 

Matmomsen går opp, dette betyr at den norske regjering ønsker at svenskehandelen skal øke slik at vi kan hjelpe svenskene til og få økning i inntektene.

 

Hvorfor kan ikke barnetrygden økes?

 

Mindre egenbetaling for de som har barn som trenger tannregulering, evnt total fjering av egenbetaling, er vel ikke vi som foreldre som er skyld i at barna våre har fått skjeve tenner eller andre tannplager?

 

Billigere tannlege for voksne

 

mindre skatt for barnefamilier

 

Kutt i eiendomskatt

 

Mindre i bistandshjelp, max 2 millarder ikke 27 som det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, leste nettpraten med han der med hatten i dag, mye logiske forklaringer på diverse. Så jeg ble i bunn og grunn ganske fornøyd med de forklaringene. Samtidig er det veldig mye jeg vil endre med dette landet, og jeg synes ikke at Jensemann har vært en pådriver for det jeg vil endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ut med jens og inn med kua. Eller.. var det ut med dommer og inn med... Inn med Erna eller om så Siv, selv om jeg tviler litt på om det skjer. Jens og co har utspillt sin rolle nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som en over her sier, "han med hatten", eller Sigbjørn Johnsen har igrunnen gode forklaringer på det meste. Nei, man kan ikke bare bruke og bruke, dessverre.

Jeg stemmer Jens og Co fordi de drifter et land som går supergodt selv i en verden full av øknomiske kriser og kaostilstander. Er ikke det en god pekepinn for deg, på at de gjør noe riktig?

 

Jeg frykter FrP og ødslingstankene deres, de har ingen tanker for kommende generasjoner, bare meg, meg, meg! Urk!

 

Når det er sagt er jeg helt enig med hi i en ting, og det er innføring av egenandel på tannhelsetjenesten. Hvorfor den skal være noe annet enn helsetjenesten er for meg et mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mumla om det før her, men jeg ble jo nesten lynsja, så den diskusjonen ga jeg opp....skal se om jeg finner linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. De er helt håpløse. Dritt lei massiv innvandring, og innvandrere som ikke gidder en dritt, men likevel får fler rettigheter enn etnisk norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...