Gå til innhold

Biler 2, skummel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hvis den ikke er skummel, kan man ha med barn som er yngre enn 7 år (som er anbefalingen), eller går ikke det?

 

Min minste er 2 og et halv år og vi har valget mellom knerten og biler..ser liksom for meg at biler er det mest spennende, men tar ham selvfølgelig ikke med om den er skummel eller om det ikke er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke skummelt i det hele tatt! :) James bond i biler verden inspirert. Synes filmen er litt for avansert for en to åring...spørs hvor lenge han holder ut ;)? En del av de alle minste på kino begynte å bli utålmodig etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært og sett den med mine selv, men har hørt av andre at den er litt "voldsom". Mye action med eksplosjoner og "kriging". Altså endel mer action enn i nr.1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er nok litt liten for kino, men da får pappaen bare ta han med ut om det blir for kjedelig. Bare ser for meg at biler er mer spennende enn knerten:)

Men har jeg i det heletatt lov å ha de med. Altså det er 7 års grense på filmen og barna er 2 og 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersgrense er nok en anbefaling, ikke at du ikke har lov å se den hvis du er yngre. Som sagt, det var mange langt under anbefalt aldersgrense på kino og etter min mening er filmen helt ufarlig selv for en to åring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Mye mer action og skyting. Den er "grei" men skummel fra 4 år og oppover. Egner seg i hvertfall ikke for en 2-åring.

 

Når dere skal på kino første gangen er det mye bedre å velge litt safe! Og knerten er knallbra! Både jeg og ungene storkoste oss (2,5 og 4 år).

Dumt om gutten blir så skremt at det ødelegger for fremtidige kinoturer. Det er en grunn til at filmer får den aldersgrensen de får.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knerten er ganske spennende den! Og perfekt for en på 2.

Og han er overhode ikke for liten til å gå på kino ... bare litt for liten til biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...