Gå til innhold

Hyling og skriking hver eneste kveld ved legging av gutt 16 mnd, blir gaaaal! Hjelp??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste 2- 3 ukene har det vært slik utrolig hyling og skriking ved legging av gutten vår, jeg holder på å bli gal snart. Vi har prøvd å synge, kose, roe, så vel som at vi bare gir opp og ser tomt ut i luften mens han gråter seg ferdig. Det er liksom ingen ting som hjelper. Det som hjelper best er utrolig nok ignorering, da slutter han etter 5-6 minutter og legger seg til. Men det er så mye styr mens dette står på, hva er det som har skjedd egentlig? Han våkner en gang på natta også, hyler og skriker, driver oss til vanvidd mens vi først gir han lunken melk, synger og prøver roe han, kanskje prøver legge han hos oss, men han holder på til vi gir opp og lar han gråte til han sovner. Eneste som får han til å slutte er å stå opp med han men dette er uaktuelt. Blir snart gal både jeg og mannen, skjønner ikke hva som har kommet i gutten vår. Hva skal vi gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ble slik etter han var syk for et par uker siden. Hvrodan kan vi snu dette da? Han har helt angst for segna si virker det som... :(

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det selv - ignorering er det som funker best. Hvis du ikke vil la ham ligge alene og gråte (min unge gråt 2-3 minutter og sovnet dersom han var alene i rommet, brukte kanskje 15 minutter på gråting hvis vi satt ved sengen hans), sitt ved siden av sengen så han vet du er der. Men ingen underholdning! Ingen synging, kosing eller snakking, bare sitt der og se ut i luften eller ned på gulvet - ikke på barnet. Gi det noen kvelder, han tar snart hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...