Gå til innhold

Denne jakka har jeg bestilt til dattera mi. Er den ikke fin vel?:-))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jakka var helt grei den, men det fins så mye finere jakker som er langt rimeligere og like god og varm. Så jeg hadde nok ikke kjøpt den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere:-)

 

Ja, den var veldig dyr. Men så fikk jeg et "gavekort" på 500,-. Dvs.jeg ville benytte meg av 40% rabatten, men da fikk jeg beskjed om at denne ikke gjaldt for merkeklær.....Dustete og villedende ordning det der. Mener rabatter bør gjelde alt av klær, når de først reklamerer med det!

 

Men så skulle hun se hva hun kunne få til, og dermed kunne hun donere meg et gavekort da, så da ble jakka 500,- billigere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke det 18:06. Var det det første som slo deg altså??

 

Vel vel.....

 

Jakka ble som sagt 500,- billigere enn den i utgangspunktet kostet, så jeg synes faktisk ikke prisen blei så gal;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke, men den skulle ha vært myyye finere om jeg skulle ha betalt så mye for den:)

Men den er sikkert skikkelig varm og god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper og tror den er varm og god:-) Synes fargene var så fine jeg.

 

Smaken er som baken, og godt er jo det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente ikke at jakka var fin altså, for det var den:) Bare at over 1000 kr for en barnejakke er mye enn den jeg kan bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye for ei jakke. Men nå kostet den 700,- til slutt da, og da var det greit. Ellers hadde jeg nok ikke heller kjøpt den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje vert noen ting i mine øyner. Heller spandert billiger og fått fleire huer og votter. Og 2 vintersko par for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg også tenkt i altfor mange år 18:50, og så ender jeg som regel opp med noe ræl.....

 

Nå er jeg ikke en merke-freak, men jeg har iallefall fått med meg at Reima leverer kvalitet, i motsetning til andre leverandører. Ungene mine har holdt seg tørre og varme med Reima. Så det har funka best her.

 

Og jeg er gammel i gamet for å si det sånn, så jeg har prøvd myyyye forskjellig, he he he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke til helt ok pris. Ser ei her skriver at det er mulig å få 2 par vintersko, jakke og div. luer og votter til under tusenlappen. Det er det ikke uten at du driter i om ungen din fryser. Kvalitet koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke, minner litt om melkekartongene fra 70 tallet, men det er jo moten nå.

Kjøpte Reima jakke til gutten min ifjor den var verdt prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var fin:) Jeg har vært og kjøpt dunjakker til mine i dag (bergans),de er 2 og 4 år. syns de var litt i dyreste laget, men da tenker jeg de slipper å fryse i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 19:28, du har helt rett. Jeg synes den var så nydelig, at jeg måtte bare dele:-) Spurte egentlig ingen hva de syntes om prisen.....he he

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...