Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Han har bekreftet for meg at han har prøvd narkotiske stoffer,men at han nå ikke driver med det. Men,min nysgjerrighet tok overhånd,å jeg fant dop i hans bag. Hva skal jeg gjøre?Skal jeg ta det opp med han?Hvordan ser man om en person er dopet? Hørt at de som er påvirket ikke klarer å sove,å ikke er sultne. Han er en veldig sulten person og veldig trøtt! Hva gjør jeg??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Det kommer jo helt an på hva man ruser seg på om man er trøtt og sulten eller ikke
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Nei, jenta mi. Det er bare melisglasur som jeg tar med for å dekorere cupcakes'ene mine.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 "Her er bag'en din med innhold. Hadet." Mer trenger du ikke si.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Var noen bekjente av meg som fortalte meg at de hadde sett han sniffe Kokain på fest en gang,derfor sjekket jeg bagen hans.Å da fikk jeg det bekreftet..Hintet innpå tema med han,å da fortalte han at han hadde prøvd det meste,men var ikke avhengig.Å drev ikke med det nå. Men,jeg bekymrer meg når han går rundt med dop i bagen sin. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi trudd at han hadde/driver med det.For han er en oppegående normal person,som gjør dt veldig godt i jobben sin og ellers. Så for meg kom det som ett sjokk!Da jeg selv er veldig imot dop! HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Hva du gjør? LØP! Ikke finn på å fortsette å være sammen med han, hvis du gjør det ber du om en tur til helvete. Hilsen ei som har vært der.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 prøv! hvis du tror du er james bond er det kokain, rydder du hele huset er det amfetamin! har han bra råd er det nok kokain, dårlig råd amfetamin! uansett.. ikke noe å spare på :/
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har aldri merket noe til det,at han har vært påvirket eller noe.Han virker høyst oppegående.Kunne aldri ha tenkt tanken at han driver med dop. Men,jeg er veldig skpetisk når jeg vet han har drevet med det,å jeg finner dop i bagen hans. Er kjempe forlesket i han,å super glad i han.Han er en fantastisk person.Og er fantastisk mot barnet mitt. Kan ikke se for meg livet mitt uten han nå,derfor tar jeg dette veldig tungt. HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Han tjener ganske godt,minst 50 000,- i mnd.. Han er verken James Bond eller rydder hele huset..Men,han jobber i mange mange timer,å er ikke hjemme før sent.Å da er han helt utslitt.Da har vi en helt rolig kveld med tv,går å legger oss,har sex også sovner vi. Noen dager hvor han er ekstra glad,vis det har gått veldig bra på jobben å sånn. Er ett tilfelle,å det var at han snakket om mye rart,hadde store pupiller og krasjet bilen. Men,fortsatt veldig sulten og sovner lett! HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Å en tig til,han hadde utbetalt 50 000,- i lønn for 14 dager siden..Nå er han blakk..Han har sagt at han har satt inn 10 000,- på sparekonto,har en ekstrem dyr tlf regning,bilen på verksted å litt små shopping..Men,blakk ett 14 dager når man har så mye utbetalt kan jeg ikke fatte!! HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Ja det kan høres ut som det er kokain.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Er store pupiller ett sikkert tegn?? Altså større en normalt?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Hadde lagt dopen på toppen av klærne (godt synlig når han åpner bagen) og satt bagen på trappen med en lapp "takk for alt".
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Store pupiller er et sikkert tegn på at man bruker sentralstimulerende stoffer, feks Kokain, Amfetamin, Exctasy etc.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er for glad i han til å bare kutte han ut slik. Å det beviser jo at jeg har vært å sneket i bagen hans! HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #18 Skrevet 6. oktober 2011 Da har han tydeligvis vært dopet mens vi har vært sammen,for store pupiller har jeg registrert!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #19 Skrevet 6. oktober 2011 DU ER FOR GLAD I BARNET DITT TIL Å VÆRE SAMMEN MED EN SLIK PERSON. slutt å narr deg selv HI, tenk på barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #20 Skrevet 6. oktober 2011 Uansett om du er glad i han eller hva - han er jo en kriminell, da. Du vet at det er forbudt å ha og bruke narkotiske stoffer her til lands? Jeg ville nok tatt en telefon til 02800, gitt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #21 Skrevet 6. oktober 2011 Gi det til politiet, og si hvor du fant det.....Så får de avgjøre hva som skjer. Og du kaster ut den mannen! I kveld! hehehe.. å ta det opp med en som vil ha stoffet sitt er helt idiotisk. Du får ikke ett eneste seriøst og alvorlig svar. For han har svarene klare, og alle unnskyldningene. Og de er egentlig helt på jordet om du tenker etter(om du prøver å ta det opp med han). Hva fant du? Amfetamin? Da er nedsatt apetitt, lite søvnbehov og store pupiller vanlig. Det høres mer ut som hasj. Meget sulten og meget trett er symptom der. Små pupiller. Og det LUKTER så inni granskauen. Det kan lukte alt fra oregano til salmiakk. Alt etter hva han har kjøpt. Ved røyking lukter det en svak søtlig lukt over den sure tobakkslukten. Du vet faktisk hva det er om du kjenner det. Det trodde jeg ikke før, men nå vet jeg. En søt lukt over sur tobakk.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #22 Skrevet 6. oktober 2011 Vil du ha eit liv med han så må du tåle mykje rart videre. Pass deg så ikkje den økonomiske vil ramme deg og. KJÆRLIGHET GJØR DEG BLIND OG. Lykke til misunner deg ikkje.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #23 Skrevet 6. oktober 2011 Det er ikke Hasj iallefall! Ganske så sikker på at det er Kokain! Men,han er en meget sulten person g veldig trøtt! Når virkningen av dopet er ute?r man altså som normal da? For Kokain har jo en virketid på 15-60 minutter!Når han kommer hjem fra jobb,er det jo fult mulig dopet er ute av kroppen,å han blir trøtt og sulten. Noen som vet hvordan man reagerer når stoffet er ute av kroppen? HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #24 Skrevet 6. oktober 2011 Helt ærlig - hva utgjør forskjellen i hvilket stoff det er snakk om? Hva med barnet ditt? Du er blindet, og tror for mye på din kjære. Ikke godta hva enn det er. Levere det til politiet, og så får de ta det derfra. Du skulle visst hva jeg gjør med mitt eget barn når det kommer til dette. Jeg hadde aldri i livet godtatt dette fra en voksen kjæreste!!!! ALDRI!!!!! Rett til politiet, og de får avgjøre og ta det derfra.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #25 Skrevet 6. oktober 2011 Du virker litt småforvirra. Sannheten er at du bør la barnet ditt bety mest. Barnets sikkerhet og ro i hverdagen. Vil du gå å engste deg for at politiet ringer på døra hver dag? Hva hvis politiet har en planlagt razzia en kveld og du åpner døra med barnet på armen? Da blir barnevernet automatisk innblandet. (Uansett om barnet sover da) Skal du virkelig gidde å ta slike sjanser??? Jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå