Gå til innhold

Noen her inne om har tatt HELSEFAGARBEIDER som voksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei =)

 

Jeg lurer litt på hvor mye det er å lese? Jeg har studiekompetanse, og vil bli helsefagarbeider... Vet du hvor mange år jeg må gå? Er det noe jeg kan ta som privatist? Eller Jeg har mange års erfaring med jobb i helsevesnet, men er en dårlig student.... Er det håp for meg? =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med helsefagarbeider som voksen :)

tar 2 år på ett år, og går skole 2 dager i uka :)

 

Ja, det er håp for deg :) jeg har null erfaring fra helsevesenet, og når du har mange år der, så får du godskrevet en god del i praksis.

Mye av stoffet er tungt, men samtidig så er det mye sunn fornuft der... Men det er kjempespennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok helseservicefag på nki og brukte 3 mndr, så det er nok ikke så mange åra om du vil ta det på nki.

Helsesekretær tok jeg på voksenopplæring, på 4 mndr.

 

Sjekk ut om det er muligheter for sånt der du bor :) Vil tro det er mulig å få det over en kortere periode hvis du vil ta det på nki eller voksenopplæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På voksen opplæring er det ett år uansett... og 2 år i lære eller 3 som praktikant. Får godskrevet en del om du har jobbet en stund i helsevesenet

 

Hilsen studenten over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, okey :) Tenkte kanskje det var mulig å ta alle fag på "samme måte" når det var på voksenopplæring :)

 

Men et år er jo bedre enn 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...