Gå til innhold

Jeg eeelsker tv....!!! <3


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Greys,Big Brother,Tangerud-bakken,Jakten på kjærligheten...hva skulle vi ha gjort uten?

Mitt selskap,å min glede hver dag.

Glede sorg,hjelper meg gjennom mye!

Går ikke av veien for litt Oprah heller ;)

Er du sånn?

 

 

TV-oman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, abosolutt ikke. Her får jeg ikke tid til å se på TV, og er jeg heldig så får jeg med meg nyheten kl 2100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Når plikter er unnagjort og ungene sover er det tv eller bok. Må ha litt hjernedød underholdning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slik, men nå syns jeg det er anstrengende å forholde seg til hundre nye personer på reality hvert eneste år. De første sesongene av Farmen, Big Brother og Jakten på kjærligheten, husker jeg imidlertid godt :-) Fulgte også med på Temptation Island og diverse versjoner av Ungkaren og Ungkarskvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alt som er hjernedødt da..det er det jeg mener det absolutt ikke er. Det får meg til å tenke..reflektere over livet... Le,gråte...

Men klart det er deilig å drømme seg litt bort!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir litt mye..men jeg liker forandringer.

Reality..tar jo helt av ;) Men jeg synes det er spennede å se hvor langt personer er langt til å går..det får man jo til å tenke på hva som vil skje med dem når det er tilbake til hveragen !

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1550 her

 

Grunnen til at jeg ikke får tid til å se på TV er at jeg jobber 100%. Er hjemme ca. 1700 etter å ha hentet barnet. Når vi kommer hjem så er rett på kjøkkenet og lager middag. Hjelper storebror med lekse og leker litt med lillebror, og da er klokka plutselig 2000 og det er legge tid for barnet, så det sier seg selv at det ikke blir så mye tv titting på meg. Står opp kl 0600 på hverdager.

 

PS. er alene med barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai..ja da er du veldig flink!

Er det noen som har sagt det til deg? ;)

Du må huske at du må ha litt tid til deg selv av å til!

 

 

klem!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...