Gå til innhold

HJELP... livmortappen er øm, hva kan det være??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når eg kjenner etter med fingrene kjennes den litt hard bakerst og øm ut.. små vondt og ta på den og når vi hadde sex i går var det likt når han var langt inni var det ømt.. hva er dette?? skal ikkje ha mensen før om ei uke... hjelp meg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tror ikke jeg det er så lurt å fingre så mye der..men når det er sagt.

Så er det jo ikke så lenge til du skal ha mens..så det kan jo være en forklaring..man hovner jo opp overallt da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke forstå hvorfor du driver å stikker fingrene oppi skjeden!? hva er vitsen??

 

du får ringe lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvorfor alle er så hysteriske på at folk stikker fingra oppi skjeden. Det er faktisk ganske normalt det. Man gjør det når man har sex, når man onanerer, når man setter i tamponger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi eg liker det vell, nei eg er prøver skjøøner du og da kan man kjenne på tappen og finne ut kor i syklusen man er.. så det er derfor eg driver å stikker fingrene oppi, skal eg slutte å ha sex også da siden det også gjorde sånn at det blei ømt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke slutt å ha sex, men slutt å kjenne på hvor i syklusen du er med å stikke fingrene oppi der... det er bare tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, pleier heller i dette.. har to barn fra før og har aldri tenkte på å kjenner etter eller ser etter el slim for den del, men med tredjemann som tydligvis tar litt tid å lage så begynner man å lete etter råd og tips.. men men da bomma eg der og... jaja, takk for hjelp.. dei to andre kom rimelig kjapt uten å måtte jobbe så mye... desperat trur eg det kalles...

 

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt uvel her jeg sitter jeg. Hadde nok besvimt av smerte om jeg skulle dradd og fiklet med livmortappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...