Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Babyen har nå begynt å sikle, lager bobler og er generelt klissete rundt munnen. Hvorfor? Det er ikke tenner så tidlig vel? Han har ikke siklet før...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Det er helt normalt og trenger ikke bety tenner. Snart begynner han sikkert å putte hendene sine inn i munnen også. Det er også helt normalt og har heller ikke noe med tenner å gjøre(ikke enda hvertfall)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Vel, min sønn fikk tenner da han var 2 mnd. Hadde alle inkl 2 årsjekslene da han var året... Det var ikke noe problem, han taklet det fint, ikke våkennetter og ikke sår pupp. Man tilpasser seg ganske godt etter hverandre tror jeg. Dessuten så var det vel noen som sa at de fikk ikke like vondt når de var små som når de var eldre, så heller tenner tidlig enn sent når det kommer til nattevåk og slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 min på 10 uker gjør også det.. veldig mye..har beynt med smekke jeg hånda stapper han også i munnen nå
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Min baby siklet og "boblet" også en del rundt den alderen, men fikk ikke tenner før hun var 6 mnd. helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Lurer jeg også på, min er eldre da, men siklinga kom litt over natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå