Gå til innhold

Blir litt lei meg når jeg ser alle som blir gravid med en gang... :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid ved 1 forsøk med de to første barna...men denne siste er vrien altså!

Jeg som begynner å bli for gammel kanskje?...snart 34 :P

Man gjør seg mange tanker om hva om kroppen har forandret seg?

Ønsker oss så gjerne en liten en...

Bare tanken på å ha et lite nusk ja...sukk!!

Bare tull å bli lei seg kanskje,vi har jo to..

 

 

Håååper!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan trøste deg med at du har to barn?

Rett og slett provoserende innlegg for de som ikke har noen. Folk sliter i årevis, utallige prøverørsforsøk og lykkes kansje aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har rett til å ble lei seg selv om det er andre som ikke klarer å bli gravide.

Bare tull å si noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har brukt opp flaksen din? Forstår deg godt, ikke det. Men du har tross alt vært heldig 2 ganger. Mange må jo prøve i flere år for hvert barn. Jeg fikk første når jeg var 30, andre når jeg var 32, og vi planlegger siste når jeg er 34. Ca 2 1/2 år mellom hvert barn, det synes vi er fint. Vi var også heldige at vi ble gravide på første og andre forsøk, og jeg tenker ofte på det når vi sier at neste vår skal jeg bli gravid igjen. For det er jo ikke sikkert jeg klarer det til våren. Kanskje blir det høst og en ny vår før det går. Vi har vært heldige til nå!! Føler med alle dem som sliter, også deg. Tenker jo selv at jeg begynner å bli gammel.. hehe.. Det sies at overgangsalderen på en måte begynner 10 år før de fysiske tegnene som mensen uteblir, hetetokter etc. Har lest at flere kvinner ikke er fruktbare lenger i slutten av 30 årene. Men manger får det jo til da. Huff.. kanskje vi skal hive oss i det med en gang! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det er mannens svømmere som ikke er i form også. Må ikke være deg. Det er jo det å bli gravid med en gang, som er uvanlig dessuten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14.23

Ja jeg regnet med at den kom.. er egentlig en egoistisk men sann tanke. Man blir jo uansett litt lei seg når d ikke klaffer.

Men du skjønner,jeg er jo meg..jeg kan ikke gå å tenke på de som ikke kan få!

Og en ting jeg ikke gjør er å ha dårlig samvittighet for at jeg har fått mine barn! Heldig..det er noe annet. For det er jeg virkelig!

Jeg tenker akkurat nå på hvor jeg er i livet,å hvis vi skal ha en til,så bør jeg få det til snart.

Man lever bare en gang!

Har å snakket med legen min om dette,han anbefaler meg ikke å vente.

 

Men,jeg kan godt forstå hvor fortvilende det er å ikke få det til!

Jeg har mistet 2 ganger :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må slappe litt av HI, du tenker for mye på det. Meld det på et kveldskurs, finn på noe helt nytt å bruke hodet på så blir du nok gravid med en gang:-)

 

Og til deg som mener de hadde maks flaks de føste gangene, hvorfor det? Noen kvinner blir lett gravide og noen par er rett og slett god match.

 

Jeg har fått tre barn på tre forsøk, eller dvs første var ikke noe forsøk i det hele tatt. Han bare kom, med prevensjon og det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av... Den siste kommer nok. Tre av mine kom innen 3-4 mndr etter slutt med piller, mens den siste her- tok over 1 år :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.00..

Ja jeg tenker MYE på det. Må vel prøve å finne på ting for å koble over på noe annet.

Vanskelig det da,kjenner jeg blir stressa med det her...Og det er kanskje grunn nok til at det tar sin tid.

Må vel lære meg å strikke..hehe

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må man vente da hvis,man skal sjekke seg om fertilitet å sånn da?

Synes 1 år er lenge jeg... har 3 pp...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utredning skjer ikke før man har prøvd i ett år og det virker lenge ja, men kos deg med de du har så lenge. Vi har prøverørsbarn, men syns alikevel det er lov til å bli litt lei seg om ting ikke blir helt som man har tenkt. Om du bare har 3 pp bak deg så får du smøre deg med litt tålmodighet ;) Er jo gøy å prøve også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 pp er da ingenting.. en dag lykkes det nok:)

 

Jeg har selv blitt gravid 2 ganger på første forsøk, venter nå nr 3 men denne gangen tok det 6 pp før det klaffet.. frustrerende måneder, men det klaffer nok til slutt for deg også!

 

Jeg var 24 og 26 da jeg fikk de første, nå er jeg 30 så det kan jo ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...