Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hva prioriterer du i ditt hjem? Her er det stort sett rent,men sjeldent eller aldri ryddig
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Er vel forsåvidt rent her. Vasker gulv, kjøkkenbenk, bord, do o.l hver dag . MEN med 5 barn, to katter og en hund, så blir det aldri ryddig her..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Ryddig! Liker at det er litt rent også da. Tar skippertak innimellom. Men det rekker vel aldri å bli direkte møkkete, kanskje bortsett fra vinduene :-p
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 hehe, begge deler. rydder der vi er hver dag (bortsett fra gjesterom og vaskerom), og vasker jevnlig.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg sier som Ole Brum: "Ja takk, begge deler!" Men om ikke jeg klarer begge deler, så er det i allefall alltid rent ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Her kan det fort være litt støv i krokene altså, spesielt på rom vi ikke brukes så mye som kjellerstua o.l. men jeg er nazi på å rydde!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Her er det vel generelt mer ryddig enn rent, er ikke så glad i å vaske, men det er ikke superskittent, men inrømmer lett at jeg/vi kunne gjort en bedre jobb med å vaske.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Kunne skrevet det samme selv, 13:41...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Nå er det vanskelig å få det rent i rot, jeg prøver å holde det ryddig, så er det også lett å holde det rent. Akkurat nå er hele huset bombet siden vi holder på med ganske mange prosjekter. Mye er ikke på rettplass siden rett plass er midlertidlig under oppussing eller ombygging. Jeg forsøker å vaske i dette så godt det lar seg gjøre, men føler ikke det blir like rent som når det er ryddig.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Mer ryddig enn rent hos oss:) Men prøver begge deler da!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klare å få ting rent uten at det er ryddig først. Man kan f.eks ikke vaske en kjøkkenbenk som er nedlesset av dilldall, eller støvsuge og vaske et gulv fullt av leker og sure sokker. Begge deler er viktig for meg, altså både rent og ryddig, men for å få det rent (som kanskje er ekstra viktig), så må det jo først bli ryddig ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Bor på 65 kvm og har et barn med astma- så her er valget ganske enkelt,rent og ryddig :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Ryddig! Her er det alltid strøkent, jeg rydder mye..til og med barnas rom er strøkent, altså at bøkene står pent, lekene har sine egne plasser etter hva slags leker de er. f.eks. barbie i en eske, lego i en eske osv:=) Det samme gjelder resten av huset, til og med putene i sofaen står til utstilling. Men det er ikke alltid slik når barna er hjemme, men rydder da morgen og kveld, eller dagtid..alt etter som..barna er med på å rydde:) vasking er jeg ikke såå glad i..men kjøkken og bad er alltid rent. vasker ikke gulvene mer en max 1 gang i uken, støvsuger mye oftere......
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Har en mann med ryddemani, så her er det alltid ryddig, selv om det nok som oftest bor noen hybelkaniner under sofaen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Man kan vel strengt tatt ikke få det ordentlig rent uten at det er ryddig først? ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 Her er det rent, men sjeldent veldig ryddig. Med fire unger i hus, og vi jobber turnus begge to så sier det seg selv at huset ikke er ryddig tilenhver tid.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #18 Skrevet 6. oktober 2011 Rent fremfor ryddig! Å ha det skikkelig rent, forutsetter at det er noenlunde ryddig for min del.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #19 Skrevet 6. oktober 2011 Aller helst begge deler:-) hihi Men jeg er så sabla lat til å rydde... Hater å støvsuge også. Kan godt vaske om noen bare ordner vaskebøtta klar for meg;-) Neida, riktig så ille er jeg ikke, men vasker absolutt ikke oftere enn jeg må. Rydder fordi jeg må hver eneste dag opptil flere ganger om dagen. Føler jeg rydder konstant, men det er vel slik det er med barn. Tror jeg skrinlegger min drøm om megastor familie og tar meg til takke med den ene frøkna jeg har:-) Ihvertfall enn så lenge. Nok å rydde og vaske etter henne i tillegg til å lage mat, leke og aktivisere henne. Men bare så ikke alle tror jeg er den latsabben, så er jeg veldig glad i å vaske klær. Elsker å sortere skittentøyet og henge opp våte klær. Og ikke minst, toppen av lykke er vel å brette klær som er tørket på stativ:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #20 Skrevet 6. oktober 2011 Hehehe Nei,man kan ikke få det rent uten å rydde først. MEN, man kan fort få det rotete før det er skittent;) Hi
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #21 Skrevet 6. oktober 2011 17:49 du er ett sykt sykt menneske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå