Gå til innhold

Flere som har det kjipt når samboer er av gårde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har fått meg samboer, synes jeg det er skikkelig pyton når han er bortreist, uansett grunn. Hater å legge meg alene, sitte og glane i TV eller vaske hus på kveldene uten å ha ham her, og ikke har noen å lage middag med når man kommer hjem fra jobb. Han er ikke borte mange dager om gangen, men likevel savner jeg ham skikkelig og får nesten ikke sove.

 

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å være alene, digger det når mannen er bortreist :-D

Men så har vi vært sammen i 15 år og er langt fra avhengige av hverandre, heldigvis.

Elsker å se på tv alene, elsker å ha stua alene, elsker å spille min musikk og det beste av alt: LEGGE MEG ALENE! Åh, den heeeeerlige stillheten :-))))))))) Synes jeg å huske at jeg savnet ham en gang i tiden... hihi :P

Elsker mannen min, men gudbedre meg så høyt jeg elsker alenetiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13:41 - har du vært mye alene før du traff samboer? Altså, singel? Jeg har vært (ulykkelig) singel i nærmest 3 år etter bruddet med barnefar (min første kjæreste) til jeg møtte samboeren. Var også mye alene i barndommen og under oppveksten, siden jeg så å si hadde null lekekompiser og venner. Så jeg hater å være alene sånn generelt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det både og. Litt alenetid er deilig, men savner han noe voldsomt når han ikke er her.

Jeg liker å danse rundt og synge da, så da er det fint når han ikke er her :P Men å legge seg alene er helt grusomt. Eller enda verre; Våkne alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13:48 - akkurat det med legging- og oppvåkningsbiten er vel det verste. Uff. Han skal etter planen komme tilbake inatt eller imorgen kveld (spørs på mengden jobb), men jeg har bare lyst til å grave meg ned. Helt for j... :S

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik!

Min mann jobber skift, og hver 4 uke har han nattskift og begynner klokka 22. De nettene sover jeg ikke godt! Jeg sitter oppe til laaangt på natt, fordi det er så kjipt å legge seg alene. Men da har vi hele dagen sammen da, fordi jeg sover like lenge som han om morgenen! :P

Når han har kveldsskift er det også kjedelig. Da går han på jobb klokka 14, og kommer hjem 22. da bare trasker jeg rundt og kjeder meg, får ikke gjort noe som helst nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, stikk motsatt. Jeg var bare 15 år da jeg traff ham, så hadde ikke vært singel-singel. Å være uten kjæreste i den alderen teller ikke som singel, synes jeg.

Og i tillegg er jeg enebarn av en alenemor og hadde mange, lange dager hvor hun måtte jobbe overtid for å få endene til å møtes.

Jeg er egentlig ganske sosial og har masse venner, dem pleier jeg kontakten med mest via nett siden mannen min har så masse reisedøgn. Bor litt avsides til og har minimum 45 min kjøring (en vei) for å treffe noen av vennene mine.

De siste 8 årene har han hatt reisejobb. I begynnelsen synes jeg det var trist og leit, særlig siden vi hadde et barn på vel 1 år da han begynte i jobben. Han har likevel rukket å gjøre meg gravid to ganger til og vi har nå tre barn sammen.

Når han er borte og ungene er lagt, så nyyyyter jeg stillheten. Synke ned i sofaen med laptopen. Ingen lyder, musikk, tv eller noe annet. Bare stillheten og meg selv (med laptop). Elsker det. Elsker å ikke måtte forholde meg til. Ingen å snakke med, ingen som krever svar.

Elsker å legge meg i en tom seng, tar med katten hvis jeg er ensom :P Men setter så stor pris på å sove i stillhet! Ingen som snorker, eller dulter i meg, ingen andre vekkerklokker enn min egen.

Akkurat nå er mannen hjemme, men på mandag reiser han vekk igjen for en uke. Jeg kan knapt vente! :P

 

13:41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, elsker å være alene om kveldene, da er det MEG-tid! Digger å ha en samboer som jobber turnus! Bortsett fra 12-timers skiftene i helgene da... Da blir det mye med to barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja syntes det er ordentlig kjedelig.

Sambo jobber borte fra søndag og er hjemme natt til fredag og vi skal bygge hus, har to barn og venter vårt 3.

formen suger, kommunen er ikke så medgjørelige, lekser, vasking, legebesøk,middager, bilen på verksted +++ jeg må ta meg av alt.

 

samtidig er det utrolig ensomt på kvelden, vi snakker i tlf men er ikke det samme. det er ensomt og kaldt å legge seg alene..

 

Sjefen har nå lovet oss at han skal få jobbe hjemme siden han har vært borte siden i mai så det skal bli deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner kjæresten når han ikke er her! Er alenemor og har bodd alene i snart ett år :) Men det går fint.. Greit å være alene innimellom faktisk, og det blir EKSTra MYE BEDRE når han kommer hit.. Åå, savn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...