Gå til innhold

Noen her som har brukt billigstrimler?? Les her er du snill! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd nå...IKM today.

Hvitt som blendahvittsnø... (

Men tar det lengre tid med dem?

TESTER JEG FOR TIDLIG?

Har du sett på en sånn billigstrimmel at du er/var gravid....å evnt.når tok du den iforhold til IKM?

På forhånd TUUUUSEN TAKK for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var positiv 3 dager før ikm :)

Skrevet

Positiv 4 dager før ikm (sikker el) med billigstrips :)

Skrevet

Første positive var tre dager før ikm med billigstrimmel!

Men dette er individuelt da. Fortsett å teste i noen dager til du! ;)

Skrevet

Min ble svakt, svakt positiv 3-4 dager før IKM, deretter gradvis sterkere en dag eller to før IKM.

Skrevet

Sterk positiv 4 dager før ikm

Skrevet

:( Ååååå så heldige dere har vært...jeg er sikkert ikke gravid...sukk!

Men man må vel ikke gi opp.

HI

Skrevet

Kommer helt an på hvilke billigstrimler du bruker... De fra billig-tester.no etc slo ut 9 dpo, men de jeg hadde kjøpt på ebay.com, de slo knapt nok ut på ikm (var kjempesvake da) Så det varierer :)Ikke gi opp håpet ennå :)

Skrevet

oi..jeg må sjekke..tror det var billig-tester.no ;)

Skrevet

Min testet ikke positivt før enn nesten en uke etter, og da bare først en svak strek som tok flere minutter før den kom frem.

Nå får jeg sterk strek med en gang...

Skrevet

Oi så spennende...Lucky u! ;)

Bare å vente å se da ;)

HI

Skrevet

Strimmel testene er gjerne litt mere sensitive. Tok første test 4 dager før IKM, og den var svak, men synlig. 2 dager før var det ingen tvil gitt :)

Det er jo ikke alle som får rask HCG stigning i begynnelsen da. Har hørt om tilfeller hvor testen ikke blir positiv før 2 uker etter IKM. Lykke til videre med testing :)

Skrevet

Billigtestene reagerer raskere enn f.eks clear blue. leste en del om dette da jeg brukte de selv. Selv fikk jeg positivt på billigtestene lenge før CB.

Du er nok dessverre ike gravid, men lykke til:)

Skrevet

Hvordan kan du si at hun ikke er gravid? Jeg hadde det selv på akkurat samme måten, ikke tegn til en liten strek en gang. Og da etter flere dagers testing kom endelig streken, en svak en.... Og da hadde det gått ca en uke etter at jeg skulle ha hatt mensen...

Skrevet

Har du barn fra før? Når fikk du positiv test forrige gang i såfall? Alle har ulike kropper og på noen slår testene ut tidlig, på andre sent...

Jeg ville ha prøvd igjen om et par dager hvis du ikke har fått mensen. Lykke til:)

Skrevet

Testet svakt positivt 4 dager før IKM. Ser du en strek, så er det en strek.

Hvis du ikke får positivt, kan du likevel være gravid hvis du har testet før IKM! Det eneste du kan oppnå, er å kanskje få konstantert graviditet litt tidligere enn IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...