Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg klarer ikke å drikke nok vann og lurer på hva annet jeg bør drikke. Ikke skal en ha kunstig søtning og ikke skal en ha for mye vanlig sukker. Har du noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Farris hvis du liker det. Jeg drakk mye (iskald) Farris Bris med sitron/lime. Ellers fins det jo etterhvert en del smakstilsatt vann, jeg syns det er lettere å drikke den en rent vann.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Takk for svar, men vann med smak er vel det samme som brus mtp sukkerinnhold?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 det er nå bare å sjekke på flaska det da
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Drikk det du vil med måte! Det gjør jeg, er gravid i uke 19. Jeg drikker te med sukker, jeg drikker litt brus, jeg drikker saft uten tilsatt sukker osv osv. Jeg nekter å forandre hele livsstilen min. Jeg gjorde det samme forrige gang og, går helt fint. Jeg spiser salami også og koser meg!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg drikker kun farris bris Mange deilige smaker og null sukker. Den rød med granateple er kjempegod! Det er også veldig deilig å blande ut juice med farris bris naturell.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Eplejuice blandet med Farris 1-2 :-) Må si at jeg drakk endel alkoholfritt øl også i forrige svangerskap... er såååå glad i øl... men det blir man nok litt tykk av... he he. Fikk veldig fint hår av det da :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg drakk også mye farris eller first price vann med kullsyre! Når jeg var kvalm blandet jeg farris med eplejuce:) funket bra!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 12:14: Enig med deg at en kan drikke det meste med måte, jeg gjør igrunn det også, unntatt kunsitg søtstoff. Te med litt fruktsukker kan jeg jo drikke da... Det som er problemet nå er at jeg har drukket for lite over lengre tid og må rett og slett drikke mer, er sløv og fått lavt blodtrykk. Så jeg lurte på om det var noen kloke hoder der ute som hadde noen tips til hva jeg kan drikke mye av Hva drikker f.eks de som har svangerskapsdia? HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Hadde samme problem som deg; roibos te var lösningen for meg. Uten sukker, uten koffein. Elsker den ennå
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Sånn deilig og dyr eplejuice som man får på flaske... Mhm! Drakk masse av det da jeg var gravid, og tenkte på alle pengene jeg sparte på ikke å drikke øl eller vin.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Er heller ikke så glad i vann, men har faktisk begynt å KJØPE isbiter- store deilige isbiter som selges i blå poser på RIMI- kjempegodt både med vann, husholdningssaft (eller annen saf) og juice! Fyller en drikkeflaske med isbiter og litt vann og super i meg- nammmm.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå