Gå til innhold

Tenk å bruke abortpille for å sette igang fødsel!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er nok ikke bare KK som gir denne. Jeg ble satt i gang med cytotec ved et helt annet sykehus. Men gikk da heldigvis helt bra for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt. Skal vi liksom kunne stole på det norske helsevesnet, som tar sjanser med våre og barna våre sine liv! Nei fysj! Jeg ska gjennom en fødsel når som helst nå og meget glad for at jeg vet dette, for om jeg da skulle bli igangsatt, så kan jeg spørre hva de skal putte i meg! Aldri at jeg skal ha en sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at dere velger å fokusere på den ene personen som la inn en negativ kommentar om kk... 1 - 0 til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet her ar vel at den gravide ble sendt hjem og ikke overvåket? Hadde hun vært under observasjon, hadde man kunnet gripe inn før skaden skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER fikk vi forklaring på hvorfor enkelte sykehus i Norge er så restriktive på igangsetting av fødsler! Ikke fordi "det alltid e best med naturlig forløp", men fordi de bruker middel som ikke er godkjent (sikkert billigere enn de godkjente midler - sparing som vanlig i dette landet), VET om dette, og kvier seg for å gjøre noe skadelig for barnet.

 

Seriøst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:51 - man skal ikke utsette noen for skade i utgangspunktet. Man skal gi de midlene som brukes i andre land for igangsetting, ikke spare og spare og bruke midler som ikke en gang er godkjent for noe som helst, verken abort eller igangsetting av fødsel!! Hvor mange i løpet av ett år som får det i seg gjennom en abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti katta! Jeg er såå glad for at jeg fødte på lillehammer! Jeg ble satt igang med vannballong og riestimulerende som heldigvis ikke er farlig.

 

 

Noen leger og sykehus skulle fått skikkelig på pukkelen! Hvis man vurderer å sette så farlig medisiner i et menneske, er det ikke 1000 ganger bedre å heller utføre et KS??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...