Gå til innhold

Som voksen med barn skal man være så sterk-


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sterk.Har ikke jobbet på mange år grunnet mobbing.Og sliter med det.Jeg føler meg så usikker og har angst..Virker som alle voksne er så sterke psykisk.Og klarer å møte opp på alt i barnehagen.Jeg føler meg som en liten jente.Føler ikke jeg har noe til felles med de andre voksne der.De er eldre og har flere barn.Og lever sikkert ett annet liv en meg..Føler jeg aldri passer inn i sosiale grupper.Sliter med angst ,spesielt samlinger med mennesker.Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går seg til, skal du sjå!

Du er absolutt ikkje åleine medndei følelsane, kan lova deg at

Alle føler det same innimellom! Også dei "vaksne", som heilt sikkert ikkje føler seg særlig vaksne nokre gonger.

Prøv å ha fokus på det du er god til, og fokuser minst mulig på det du er redd. Jadå, lett å sei, eg veit, men slit sjølv med angst nokre gonger i forhold til andre mennesker(eller mangel på venner, rettare sagt), og det HJELPER å kasta seg uti det, koma seg ut blant folk, sjølv om eg er kvalm av nwrvøsitet dei første gongene.

 

Det er ikkje alle sosiale samanhengar som krev like store "sosiale antenner", men som kan gi deg mykje glede i møte med andre, feks synga i kor, sport/"kånetrim" på det lokale idrettslaget, frivillige organisasjonar osv.

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...