Gå til innhold

Akkurat hørt hjerteslagene :)


lille-my-april

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg angel sound i går, og prøvde 3 ganger (leeenge) uten å finne hjertelyden. I dag gikk det ganske kjappt, og jeg kunne høre på hjerteslag som slo ca.160 slag i minuttet.

Deilig følelse!

Skal også på min 2.ultralyd i morgen. Gleder meg! Endelig skal det bli offisielt.

Er 11+4 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy!

 

Jeg hørte hjerteslagene da jeg var 9+ noen dager, men har ikke funnet den igjen siden! idag er jeg 11 +3 :)

 

hvor fant du hjertelyden hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den under navlen, ca.1 cm under hårfestet for å si det sånn. Så det var lenger ned enn jeg reknet med. Men jeg vet jeg hadde den der i går også, og da hørte jeg ingenting.

Den lille beveger seg jo mye, så jeg vil tro en kan høre det på forskjellige plasser. Håper på å kunne finne den igjen så samboeren min også kan få høre når han kommer hjem. Han var klar for å høre i går, men da fant jeg jo ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen hørte hjertelyd da jeg var 12+3 og sa at det var veldig tidlig, og man kunne ikke forvente å finne hjertelyden før livmoren har kommet høyere opp fra uke 15 ca :) Men det går jo an å høre før, og det er jo veldig koselig :) Lykke til med letinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i dag har jeg da vært på ultralyd igjen. Sjekket nakkefold og alt i hop. Alt er som det skal! :)

Var skikkelig kjekt å se denne gangen, siden armer og ben osv er på plass, og det er tydelig at det er en baby inni der :)

Da kan jeg omsider senke skuldrene helt, og bare glede meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja. :) Er kjekt å høre at alt er bra inni der :) Tror nok jeg kommer til å bruke den innimellom, frem til jeg kjenner at det er liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg Caremaxx på Teknik Magasinet i går. Var kjempespent, men fant ingen annen hjertelyd enn min egen... Prøvde igjen i dag, litt lenger ned, og da hørte jeg det. Fikk samboeren min til å ta tiden mens jeg tellte.. 154 slag i minuttet <3 Det var sååå koselig å høre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...