Gå til innhold

Permisjon og ting og tang.. Pappan jobber offshore


Eliane

Anbefalte innlegg

Noen som vet om pappan kan ta ut permisjon i friperioden,og da både få opptjente fridager + støtte fra Nav?

Jeg ser med gru på at jeg må så tidlig ut i jobb igjen, termin juni 12, og da med 100% så må jeg ut i jobb igjen i januar!! hva er det forno liksom??!

100% må vi vel egentlig ha slik at pappan ikke skal tape så mye lønn, og jeg har ikke råd til å gå ned 4500 i lønn i mnd.

Barnehagene tar jo heller ikke inn før til høsten, og da er babyen bare rett over et år, synes det er så tidlig når de er så små.

venta til forrige var 1,5 år før barnehagestart.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappan kan ta ut permisjonen sin når han er på fri ja. Kjenner en annen hvor mannen jobber 2 uker offshore, da tar hun perm uten lønn, og så har mannen perm de 4 ukene han er på fri. Det vil dere tjene mest på. Om han tar 12 uker sammenhengende, får han jo ikke offshoretillegget....

 

Vi skulle gjøre det sånn for mannen min var blitt forespeilet offshore-rotasjon fra våren av, men nå ser det ut som om det ikke blir noe av likevel. Så da blir det 12 ukers perm på han når jeg begynner i jobb igjen til skolestart høsten 2012.

 

Håper dere finner ut av en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...