Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Datteren min på en uke sover godt om natten, jordmor sa at jeg kunne la henne sove 6 timer uten å mate henne siden hun går fint opp i vekt osv, så i natt sov jeg hele natten nesten!!! Er dette vanlig eller?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Du er veldig veldig heldig, så bare nyt det så lenge det varer:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Så bra.. hehe har vært forberedt på netter uten søvn og mye gråting osv men synes dette her går så lett altså!! Nesten for godt til at det er sant:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 For noen av oss er det det, noen får barn som kan sove godt på natt, andre får barn som ikke sover på natt, også har du mange ledd imellom der Her startet sønnen vår å sove 6 timer på natt når han var 4 dager gammel, når han var 3 uker gammel, sov han lett 10-11 timer i strekk, og gjort det siden. Nå er han 8 mnd, og sover mellom 8 og 11 timer.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Det er ikke sikkert det varer, jenta di kan få økedøgn etterhvert. Men kos deg og nyt det.. Må være deilig å samle litt overskudd og krefter etter fødselen, med å få sove godt om natten
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Det er mange babyer som sover 8-10 timer i strekk fra de kun er noen få dager gamle. Jeg har to slike babyer i vennekretsen, de er nå 7 og 5 mnd gamle og sover fremdeles hele natten gjennom (+ masse på dagen i tillegg). Min gutt sov tilsammen 9 timer per døgn til han var 3 mnd gammel, og da kun oppå meg eller faren Etter han ble 3-3,5 mnd er han oppe i 10-11 t per døgn. Slitsomt!! Så bare nyt det!! Hadde heller ammet mange, mange, mange ganger på dagtid enn å vekke en baby på natta i tilfelle den da lærer seg til å våkne hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå