Gå til innhold

Er det noen som faktisk ser hvor ting kan ligge??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er jeg veldig villig til å bli overbevist nå!

 

Sønnen min fikk ny mobil for to uker siden, men han har klart å miste den allerede. Han lå over hos naboen fra fredag til lørdag, da hadde han tlf sin. Den hadde gått strømtom den natta, men han mener han hadde den med seg hjem. Nå har vi lett overalt snart ei uke, men den er og blir borte. Er fryktlig surt å betale ett helt år med binding, for en tlf som har blitt brukt i to uker :(

 

SÅ hvis det er noen som har en minste ide til hvor den tlf kan ha gjort av seg, så prøver jeg alle muligheter!

 

Dere som ikke "ser", kan gjerne komme med gode forslag (logiske og ulogiske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var første håpet mitt,, men han har sjekket hele rommet sitt. tom støvsuget det.. og flyttet kommoden sin for å se bak...

 

har liksom brukt opp de fleste forsøkene i hodet mitt, men kom gjerne med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedi mellom madrass/sofaputer etc

 

Er di heeelt sikker på at nabogutten ikke fikk veldig lyst på telefonen??(var egentlig min første tanke,-men uff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med det, han er enebarn og har alltid det nyeste av spill og mobiler. I tillegg så har de vært bestekamerater i 12 år nå.

 

Har dratt fram sengene både her og hos naboen. Tatt ut alle sofaputene. løftet av overmadrass og sjekket under der. Men gjerne flere forslag. Veit ting kan dukke opp hvor som helst, etter den gangen jeg fant bindene mine i fryseren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men skal få naboen til å sjekke bak skohylla i gangen sin, eneste stedet han kan ha lagt den fra seg på tur ut

 

men han er "nesten" sikker på at han pakket den med seg hjem. Men den lå ikke i posen hans når jeg sjekket den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har jeg også..

 

Har sjekket her, men skal få naboen til å sjekke der også

 

Men nå har vi mindre barn som er flinke til å fikle med ting og legge de andre steder. Men min 13 årige er enormt vimsete, så det er en mulighent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke sittet i noen bil de siste dagene. De er aldri på vaskerommet,legger klesvasken i kurv på badet. Har sjekket lommene på buksa han hadde den dagen. Så den ble hvertfall ikke vasket..

 

Skal dra fram oppvaskmaskina på kjøkkenet og sjekke der :) Har frittstående, så kan muligens falt ned der

 

Hadde den gått i stykker, hadde jeg hvertfall kunne fått igjen på forsikringen,, men den dekker ikke hvis han mister den :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det ikke klart, men jeg tror den er inni noe som er rødt med snøring på - nylonstoff eller softshellaktig. Snøringen er svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekket soveposen (den var grønn), har sjekket sekken hans også, det var en sånn rød tine sekk med snart snøring. men skal jammen løpe opp og sjekke en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Det var synd - men jeg kjenner at det jeg så ikke slipper helt taket. Når jeg "ser" mobilen" så kommer det liksom lys utenifra, gjennom dette stoffet. Det kan hende det er litt lav temperatur der den ligger.

 

Men - jeg vil fortelle min første innskytelse når jeg så innlegget (bare overskriften), og da tenkte jeg at dette hadde sammenheng med et bankkort. Kanskje det kan si deg noe.

 

...skal ikke påberope meg at dette er noe jeg kan og er drevet i, men det har fra tid til annen hendt at det jeg værer har stemt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mangler jo ikke noe anna som den kunne ligge i (tror jeg), men skal gå ut og sjekke grøfta etter noe rødt... Er jo bare 50 meter opp til naboen, så skader ikke å sjekke litt :)

 

Eneste sammenhengen med ett bankkort er vel at vi har vært og søkt om bankkort nå, siden han fylte 13 år. Så han venter på å få det i posten nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe langs veien, eller i hagen hvertfall.. Han hadde rød pysjbukse på når han gikk hjem. Med blå snøring. Men den har jeg allerede vasket, og det lå (heldigvis) ikke noe i lommene etterpå heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...