Gå til innhold

Lege eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4 år.

 

Jeg skulle ta på han en genser som var trang i halsen, og klarte å dunke hånda mi lit nedpå kragebeinet/skulderen hans. Han ble lei seg og gråt, sa det var vondt.

 

Så ble han bare mere og mere lei seg, lå i en litt rar skeiv stilling med den vonde skulderen inn mot sofaen, og jeg fikk ikke lov å ta i han. gråt ganske mye i 30 min sånn av og på, verre når han beveget seg.

 

Nå sier han at han ikke har så vondt lenger, men han ligger fortsatt veldig stille på sofaen. Var en tur på do, gikk litt forsiktig, men ellers så det greit ut.

 

Han brakk kragebeinet i sommer, så han sier at han har vondt i kragebeinet, men det ser ikke ut som det gjorde når han brakk det i sommer.

 

Vi har legetime kl 11, men jeg er litt usikker nå siden han sier at det ikke er så vondt lenger.

 

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han med du :) Så har du sjekket det hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...