Gå til innhold

Dere med barn av begge kjønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er jo ofte så mye snakk om gutter og jenter her inne, hva som er "best" å ha, hva en ønsker seg mest osv.

 

Har selv barn av begge kjønn, men synes ikke det er bedre med det ene kjønnet framfor det andre. Det er en viss forskjell på gutter og jenter, i hvertfall med mine barn, men det er jo så masse fordeler med begge deler synes jeg.

 

Men dere andre som også har barn av begge kjønn, synes noen av dere at det ene kjønnet er bedre enn det andre? Hvorfor, hvorfor ikke? Da tenker jeg ikke på at man er mer eller mindre glad i barna av den grunn, men om dere rett og slett synes f.eks det er enklere med gutter, gøyere med jenter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en av hver og de er like fantastiske begge to! Det jeg har merket mest av alt som forskjell er at jenta er tøffere og sterkere enn gutten. Var veldig overrasket over dette til å begynne med for alle sier jo at gutta er så tøffe osv. Men jo mer jeg ser meg rundt på venninners barn, i barnehagen, allidretten osv så ser jeg at faktisk ser det ut til å være omvendt veldig ofte.

Jeg ser det på sånne ting som hvem som tør å klappe elefanten når vi er på cirkus, hvem som tør å gå bort å hilse på utkledde personer, sitte i brannbilen når vi på brannstasjonen blant annet.

Og ikke minst hvem som har vært mest mammadalt av dem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har 2 søte små jenter, og må innrømme at min drøm alltid har vært å få 2 barn og 2 jenter:)

Så jeg fikk jackpot der:)

Jentene er forsjellige, og den ene liker godt og være med gutter og klatre i trærne samtidig som hun også er jentene:)

Har aldri hatt ønske om gutt.

Men er jo viktigst at barna er friske og hadde blitt like glad og num 2 var en gutt sånn sett..men fikk ønsket mitt da:)

Er ferdig med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jenter og en gutt, er kjempeglad for å ha begge kjønn! Jente nummer to er tøffest og ikke redd noe, de andre er mer forsiktige. Så ingen klassiske kjønnsforskjeller her. Hadde ingen spesielle ønsker i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...